ایران جانِ من است، ملک و حتی حساب بانکی در خارج از کشور ندارم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره با اینکه هیچ ملک و حتی حساب بانکی در خارج از کشور ندارد، توضیح داد که مسئله ای با تحریم های اعمالی آمریکا علیه وی نخواهد داشت.

ایران جانِ من است، ملک و حتی حساب بانکی در خارج از کشور ندارم

به گزارش خبرنگاران، محمدجواد ظریف، در مصاحبه ای اختصاصی که به وسیله ایمیل با نیویورک تایمز انجام داد، با اعلام اینکه برجام بهترین راه چاره بر سر مسئله هسته ای بوده است، گفت: همه طرفین با همه مفاد این توافق موافق نبودند، اما ما این حقیقت را قبول کردیم که نمی توانیم در این توافق تمامی اختلافمان را برطرف کنیم و تصمیم گرفتیم که آن ها را کنار بگذاریم.

وی در بخشی دیگر گفت: ما تا زمانی که دیگر طرفین برجام به تعهداتشان پایبند بمانند، از توافق هسته ای پیروی می کنیم. حفظ و یا از بین رفتن توافق به توانایی و تمایل تمامی طرفین بستگی دارد. یک توافق چندجانبه نمی تواند تنها به صورت یکجانبه اجرا گردد.

وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تحریم های آمریکا علیه وی مطرح نمود: همه می دانند که نه من و نه خانواده ام هیچ ملکی در خارج از ایران نداریم. من شخصاً در خارج ایران هیچ حساب بانکی ندارم. ایران تمام جان من و تنها تعهدم به ایران است. پس من هیچ مشکل شخصی با تحریم های احتمالی ندارم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9511

به "ایران جانِ من است، ملک و حتی حساب بانکی در خارج از کشور ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران جانِ من است، ملک و حتی حساب بانکی در خارج از کشور ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید