ایران میزبان 15 کشور دنیا در مسابقات رباتیک می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر سروش صادق نژاد در مورد هشتمین جشنواره بین المللی رباتیک؛ هوش مصنوعی و اتوماسیون ایران گفت: این دوره از جشنواره به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، همکاری کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران فیرا و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از 11 تا 13 اسفندماه جاری برگزار می گردد.

ایران میزبان 15 کشور دنیا در مسابقات رباتیک می گردد

رئیس کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران فیرا ادامه داد: این جشنواره در سه بخش مسابقات رباتیک و هوش مصنوعی فیراکاپ آزاد ایران، اولین نمایشگاه صنعتی در حوزه رباتیک، هوش مصنوعی و اتوماسیون و اولین رویداد فناوری و نوآوری کشور در این بخش برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران فیرا ادامه داد: تیم های برگزیده از بین 542 تیم رباتیک و هوش مصنوعی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، روسیه، استرالیا، تایوان، چین، آلمان، کره جنوبی، برزیل، مکزیک، ایتالیا، کانادا، اندونزی، ترکیه، افغانستان و لیتوانی برای حضور در این دوره از مسابقات انتخاب شده اند.

صادق نژاد با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش برگزار می گردد، گفت: جشنواره سال جاری متفاوت ترین رویداد این حوزه در کشور است که سعی دارد بخش های مختلف آموزش، پژوهش، مهارت و کارآفرینی را به عنوان ارکان اصلی فراوری ثروت در کشور با الگوی اقتصاد دانش بنیان در کنار هم قرار دهد.

رئیس اداره انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: اولین رویداد فناوری و نوآوری حوزه رباتیک، اتوماسیون و هوش مصنوعی ایران با هدف ارائه دستاوردهای فناورانه و نوآورانه کشور در بخش های علمی و صنعتی و با حضور دانشگاه های برتر کشور از جمله دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران، دانشگاه شهید بهشتی تهران، دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی و سایر مراکز رشد دانشگاهی و استارت آپ ها و شرکت های پیروز دانش بنیان کشور برگزار می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16646

به "ایران میزبان 15 کشور دنیا در مسابقات رباتیک می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران میزبان 15 کشور دنیا در مسابقات رباتیک می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید