ایزدیار: از 5 ماده دیگر هم طلا می خواهم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران از اندونزی، شاهین ایزدیار بار دیگر صاحب مدال طلا شد تا به مدال آوری و پیشرفت کاروان ایران یاری کند.

ایزدیار: از 5 ماده دیگر هم طلا می خواهم

او در مورد رقابتهای امروز گفت: خدا را شکر توانستم دومین مدال طلا را در ماده 100 متر S10 به دست بیاورم. البته به رکورد خودم نرسیدم و 10 صدم ثانیه نسبت به آن رکورد کم آوردم اما برای من این مهم است که از روزهای قبل سر و حال تر هستم آنهم با توجه به سرماخوردگی که داشتم. امیدوارم این روند روز به روز ادامه یابد و بتوانم مدال های بیشتری کسب کنم.

برنده دومین مدال طلای بازی های پاراآسیایی 2018 در رشته شنا، ادامه داد: من هنوز در 5 ماده دیگر می توانم کارم را ادامه بدهم و امیدوارم مردم ایران برایم دعا نمایند تا بتوانم صاحب 5 مدال طلای دیگر شوم و برای ایران، افتخار به دست بیاورم.

از ایزدیار در مورد استارت های سریع در لحظه آغاز کارش پرسیدیم که گفت: باید به خاطر این استارت های خوبی که در موردش صحبت می گردد از امیرعلی سعادتمند مربی بدنسازم تشکر کنم. ایشان خیلی روی استارت هایم کار کردند و این نقطه قوت را از علم و دانش ایشان به دست آورده ام.

شاهین در نهایت گفت: مدال طلای روز نخست را به مهدی ضیایی مربی خوب خودم تقدیم کردم و مدال طلای دوم را تقدیم پدر و مادرم می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1653

به "ایزدیار: از 5 ماده دیگر هم طلا می خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایزدیار: از 5 ماده دیگر هم طلا می خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید