اینستاگرام تکذیب کرد: موقعیت مکانی دقیق کاربران به اشتراک گذاشته نمی گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یورونیوز: آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام ادعاهایی مبنی بر اینکه این شبکه اجتماعی داده های با ردیابی مکان کاربران آن را برای دیگران به اشتراک می گذارد را رد کرد.

اینستاگرام تکذیب کرد: موقعیت مکانی دقیق کاربران به اشتراک گذاشته نمی گردد

مطالبی اخیرا در شبکه های اجتماعی منتشر شده اند که ادعا می نمایند در به روز رسانی اخیر آی او اس [سیستم عامل تلفن همراه اپل]، کاربران می توانند مکان دقیق شما را از اینستاگرام پیدا نمایند. این مطالب می گویند که اگر گوشی آیفون یا آی پد دارید مکانی را که در یک پست یا استوری برچسب گذاری می کنید، مکان تقریبی نیست و موقعیت دقیق مکانی شما را نشان می دهد و تمام فالوئرهای شما نیز می توانند آن را مشاهده نمایند.

این موضوع باعث شد تا بسیاری از کاربران تنظیمات اینستاگرام را تغییر دهند و مجوزهای مکان برای این شبکه اجتماعی را غیرفعال نمایند.

آدام موسری با این حال شرح داد که موقعیت مکانی یک تنظیم دستی در گوشی شما است و ویژگی نو اینستاگرام نیست. وی تاکید نمود که اینستاگرام مکان دقیق شما را با افراد دیگر به اشتراک نمی گذارد.

اینستاگرام در قوانینی که به کاربران نیز آن ها را اعلام نموده است می گوید به موقعیت مکانی دقیق او مخصوصا در آی او اس دسترسی دارد. اینستاگرام مانند سایر شبکه های اجتماعی از کاربران درباره حق دسترسی به مکان سوال می پرسد. اما اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگر به غیر از افزودن مکانی که مستقیما از سوی کاربر معین شده است، به هیچ وجه این موقعیت مکانی را به صورت عمومی به اشتراک نمی گذارد. طبق گزارش ها، هیچ نمونه ای از انتشار موقعیت جغرافیایی یک کاربر بدون اطلاع وی گزارش نشده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 84366

به "اینستاگرام تکذیب کرد: موقعیت مکانی دقیق کاربران به اشتراک گذاشته نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام تکذیب کرد: موقعیت مکانی دقیق کاربران به اشتراک گذاشته نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید