این گذرنامه فعالیت های غیرضروری را برای افراد واکسینه شده امکان پذیر می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، گذرنامه واکسیناسیون به وسیله افراد واکسینه شده کامل برای رفتن به رستوران، سینما و یا مرکز خرید مورد استفاده قرار می گیرد تا از فعالیت های به اصطلاح غیرضروری خود محروم نشوند. وزیر بهداشت و خدمات اجتماعی کریستین دوبه جزئیات بیشتری در این مورد در ماه آگوست ارائه خواهد داد.

این گذرنامه فعالیت های غیرضروری را برای افراد واکسینه شده امکان پذیر می نماید

قوانین مربوط به گذرنامه سلامت در 21 جولای در فرانسه معرفی گردید و در روز دوشنبه 9 آگوست در خصوص سایر فعالیت های غیرضروری توسعه یافت.

علاوه بر اجباری بودن این گذرنامه در دسترسی به مکان های مختلف ورزشی، تفریحی و فرهنگی، اکنون لازم است که برای رفتن به رستوران ها، کافه ها، نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری، مراکز بهداشت و درمان و مراکز خرید آن را ارائه دهند.

گذرنامه واکسیناسیون که در حال حاضر فقط برای فرانسوی های بالای 18 سال استفاده می گردد، برای سفرهای هوایی و قطار هم اجباری است.

سه مدرک به اسم گذرنامه واکسیناسیون پذیرفته می گردد؛ گواهی واکسیناسیون که نشان می دهد حداقل هفت روز است که فرد دوز دوم خود را دریافت نموده است، یا چهار هفته است که واکسن تک دوزی مانند جانسون و جانسون را دریافت نموده است.

دومی گواهی تست منفی مربوط به کمتر از 72 ساعت گذشته و سومی گواهی تست مثبت است که حداقل 11 روز از زمان آن می گذرد و کمتر از 6 ماه انقضا دارد.

دولت ایتالیا بعلاوه تصمیم گرفته است از 6 آگوست پاسپورت واکسن با نام گواهینامه سبز (certazione verde COVID-19 به زبان ایتالیایی) ایجاد کند. دسترسی به مکان های سر بسته مختلف، از جمله بارها، رستوران ها، سالن های نمایش ، رویدادها و مسابقات ورزشی، اماکن فرهنگی، استخرها و سالن های بدنسازی و غیره الزامی است. این گواهینامه بعلاوه برای سفر آزاد بین منطقه ها مختلف و کشورهای اروپایی استفاده می گردد.

اگرچه گذرنامه ارائه نمی گردد، اما اتحادیه اروپا برای شهروندان و ساکنان خود که مایل به سفر به وسیله کشورهای اتحادیه اروپا هستند، احتیاج به گواهی واکسیناسیون دارد.

گواهی دیجیتالی کووید-19 اتحادیه اروپا در 1 جولای اجرا شد و بعلاوه در خصوص کشورهای اروپایی خارج از اتحادیه اروپا مانند آندورا ، ایسلند ، لیختن اشتاین ، موناکو، نروژ و سوئیس هم به کار می رود.

مانند گواهی واکسن در کبک، گواهی دیجیتالی حاوی یک کد QR با امضای دیجیتالی است و ثابت می نماید که فرد کاملاً واکسینه شده است یا آزمایش کرونای وی منفی است.

در بین همسایگان جنوبی است هم پاسپورت واکسیناسیون از 16 آگوست اعمال می گردد، اما به طور رسمی در 13 سپتامبر اجرایی می گردد.

شهر نیویورک اولین شهر در آمریکاست که چنین اقدام بهداشتی را برای مهار همه گیری در قلمرو خود ارائه نموده است.

این کار برای کارمندان و مشتریان سه مکان سرپوشیده عظیم لازم است: منطقه ها رستوران، سالن های بدنسازی و مراکز تناسب اندام و مراکز تفریحی.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرکانادا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 62175

به "این گذرنامه فعالیت های غیرضروری را برای افراد واکسینه شده امکان پذیر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گذرنامه فعالیت های غیرضروری را برای افراد واکسینه شده امکان پذیر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید