بارش سنگین و سیل، برق 60 هزار منزل مسکونی در فرانسه را قطع کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سیل و بارش سنگین باران ضمن خسارت وارد کردن به بخش هایی از شمال و جنوب غربی فرانسه، موجب قطع برق شصت هزار منزل مسکونی در این کشور شد.

بارش سنگین و سیل، برق 60 هزار منزل مسکونی در فرانسه را قطع کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزش بادهای سنگین و سیل باعث قطع برق در 60 هزار منزل مسکونی در فرانسه شده و 14 بخش در جنوب غربی فرانسه، منطقه آلپ و جزیره کورسکا در شرایط هشدار قرار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه وزش طوفان در آدینه موجب برخورد خودروی یک مرد 70 ساله ساکن باسک با درخت و کشته شدن وی شد. پنج نفر دیگر نیز در حادثه ای مشابه مجروح شدند.

جاری شدن سیلاب و رانش زمین دسترسی به ایستگاه های اسکی در مناطق گورت را قطع کرد، در حالی که توزیع آب آشامیدنی در منطقه لارنس و آرتوست در جنوب غربی فرانسه نیز قطع شد. 600 نفر از ساکنان منطقه نیز آدینه در اقدامی پیگشیرانه منطقه را ترک کردند.

شرکت توزیع کننده برق فرانسه اعلام نمود که 50 هزار منزل مسکونی در جنوب غربی فرانسه و 10 هزار منزل در شمال به ویژه منطقه نرماندی امروز را بدون برق سپری کردند.

چندی قبل نیز وقوع سیل و طوفان در جنوب شرقی فرانسه موجب کشته شدن حداقل چهار نفر و تخریب گسترده این مناطق شد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/م

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19004

به "بارش سنگین و سیل، برق 60 هزار منزل مسکونی در فرانسه را قطع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش سنگین و سیل، برق 60 هزار منزل مسکونی در فرانسه را قطع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید