بازار جابجایی 2020؛ همه به دنبال مدافع با کیفیت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به نظر می رسد در فصل جابجایی آینده جنگ اصلی بر سر جذب مدافعان باشد.

بازار جابجایی 2020؛ همه به دنبال مدافع با کیفیت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در صورتی که مسابقات فوتبال دوباره شروع شود و تیم ها بخواهند خرید های خود را برای فصل جابجایی انجام دهند، تمرکز بسیاری از تیم ها روی جذب مدافع خواهد بود و البته شاید با توجه به تعداد کم مدافعان درجه یک، بسیاری به مشکل بر بخورند.

در اسپانیا، بارسلونا تنها 3 گزینه برای خط دفاعی خود در تیم دارد که گزینه سوم و قابل فروش آن ها، اوم تیتی هم ارزشش تنها 40 میلیون یورو خواهد بود. تودیبو هم که فعلا به شالکه قرض داده شده مبلغ قراردادش به 25 میلیون یورو رسیده. اونای نونز در اتلتیکو بیلبائو بند فسخی 30 میلیون یورویی دارد و تیم ها می توانند پائو تورس از ویارئال یا دیه گو یورنته از سوسیه داد را با مبلغ 50 میلیون یورو بخرند. جذب داکونام از ختافه و کارلوس از سویا هم به ترتیب 35 میلیون و 75 میلیون یورو آب خواهد خورد.

در ایتالیا، ماتیاس دی لیخت 75 میلیون یورویی که شروع خوبی در یوونتوس نداشته بارسا خواهان خود می بیند، اما یووه خیلی به فروش او راضی نیست. اینتر به دنبال یک مدافع درجه یک است تا درکنار اشکرینیار، دی فرای و گودین قرار گیرد. گودین هنوز نتوانتسه خود را به حد دوران حضور در اتلتیکو مادرید برساند. کالیدو کولیبالی مدافع خوبی در ناپولی نشان داده که البته قیمتی بالا درحد 100 میلیون یورو دارد.

در انگلیس سیتی می تواند یک نفر از بین جان استونز یا اوتامندی را به فروش برساند و با خرید یک مدافع ضعف خط دفاعی اش را بپوشاند. یونایتد نیاز به یک گزینه در کنار لیندلف و مگوایر دارد و لیورپول هم می خواهم یک مدافع بخرد. مورینیو با توجه به اتمام قرارداد فرتونگن احتمالا خرید کند. آرسنال با توجه به اتمام قرارداد هر 3 مدافعش باید فکری کند و چلسی هم می خواهد به کیفیت خط دفاعی اش بیفزاید.

در فرانسه تیاگو سیلوا قراردادش با پاریسن ژرمن به پایان می رسد، اما جای خالی او انکار نشدنی است و حتما مدیران فرانسوی این تیم به فکر این مسئله هستند و بادیاشیل هم در موناکو چشم ها را به خود خیره کرده است. اومپکانو در لایپزیک آلمان هم باشگاه های زیادی را خواهان خود می بیند.

اسلیم فا

اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

فیس راز

فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 30839

به "بازار جابجایی 2020؛ همه به دنبال مدافع با کیفیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار جابجایی 2020؛ همه به دنبال مدافع با کیفیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید