بازدید مونسان از شناور سازی مَدکندالو قشم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان از شناور سازی مدکندالو قشم واقع در اسکله کندالو این جزیره بازدید کردند.

بازدید مونسان از شناور سازی مَدکندالو قشم

شرکت تعاونی شناورسازی مدکندآلوی قشم با هدف فراوری و تعمیر انواع شناورهای فایبرگلاس، آلومینیومی و فولادی در سال 1385 در زمینی به مساحت پنج هکتار در جزیره قشم، منطقه کندآلو تأسیس شد.

به کارگیری نیروهای بومی و اشتغالزایی، یاری به فراوری ملی، ارتقای سطح کیفی و کمی صنعت کشتی سازی در منطقه از اهداف مورد نظر این شرکت است.

ساخت 21 فروند شناور آذرخش و 400 فروند شناور فایبرگلاس مسافری و تفریحی در منطقه آزاد قشم توسط این شرکت، افتخاری ملی برای کشور است.

علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برای حضور در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی منطقه آزاد قشم، شامگاه یکشنبه 9 دی ماه با استقبال رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان، مدیران این سازمان به وسیله فرودگاه بین المللی قشم وارد این جزیره شد.

جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران قرار گرفته است و هم اینک بیش از 180 واحد صنعتی و فراوریی در شهرک های صنعتی این جزیره مشغول فعالیت هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11691

به "بازدید مونسان از شناور سازی مَدکندالو قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مونسان از شناور سازی مَدکندالو قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید