بازنگری کتاب ارزش های نسبی خدمات سلامت قبل از تعیین بودجه سالیانه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: بازنگری کتاب ارزش های نسبی قبل از بودجه سالیانه مشخص می شود.

بازنگری کتاب ارزش های نسبی خدمات سلامت قبل از تعیین بودجه سالیانه

محمد دنیاگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار ، با اشاره به بازنگری کتاب ارزش های نسبی خدمات سلامت اظهار کرد: کتاب ارزش های نسبی همه ساله قبل از تعیین بودجه بازنگری می شود و خدماتی را تعیین و تبیین می کند که با تعیین تعرفه های خدمات پزشکی تفاوت دارد.

او با اشاره به اینکه سازمان نظام پزشکی و بعضی از انجمن های علمی در بازنگری کتاب ارزش های نسبی خدمات سلامت با وزارت بهداشت مشارکت می کنند، ادامه داد: البته دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت تولیت بازنگری کتاب ارزش های نسبی خدمات سلامت در کشور است.

بازنگری کتاب ارزش های نسبی نباید بار مالی داشته باشد

دنیاگیری تاکید کرد: بازنگری کتاب ارزش های نسبی خدمات سلامت باید بر اساس چارچوب ها و معیا رهای بین المللی باشد و این کار بر اساس رفرنس های استاندارد دنیا انجام می شود.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی اظهار داشت: این بازنگری نباید هیچگونه بار مالی داشته باشد.

سازمان نظام پزشکی، تبلیغات پزشکان در فضای مجازی را رصد می کندوی گفت: موضوع افزایش تعرفه ها بصورت جداگانه بررسی و در شورای عالی بیمه مطرح می شود که کارهای کارشناسی آن آغاز شده است.منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13647

به "بازنگری کتاب ارزش های نسبی خدمات سلامت قبل از تعیین بودجه سالیانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنگری کتاب ارزش های نسبی خدمات سلامت قبل از تعیین بودجه سالیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید