بازگشایی مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون امور عمرانی استاندار و سخنگوی ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا در سی و چهارمین نشست ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا و در جمع خبرنگاران از صدور مجوز به منظور بازگشایی جاذبه های تاریخی و گردشگری استان اصفهان اطلاع داد.

بازگشایی مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان اصفهان، حجت الله غلامی عصر روز گذشته 23 اردیبهشت ماه 99 با اعلام این مطلب گفت: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا، تمامی جاذبه های تاریخی و توریستی استان اصفهان از اواخر اسفندماه سال گذشته در راستای مبارزه با بیماری کرونا تعطیل شد.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه اداره کل استان، عضو ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا است، با پیگیری های به عمل آمده، تمامی این مجموعه ها طی سه نوبت در اسفندماه سال گذشته و سپس فروردین ماه و اردیبهشت ماه امسال ضدعفونی و گندزدایی شد.

معاون امور عمرانی استاندار تأکید کرد: همزمان با فروکش کردن دور اول این بیماری با هماهنگی های به عمل آمده با وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی، تمامی اماکن تاریخی و جاذبه های استان می توانند با تمهیدات اندیشیده شده بهداشتی توسط اداره کل استان، فعالیت های خود را به نحوی شروع نمایند که هیچ گونه تجمع توریست در ورودی این بناها و در داخل مجموعه ها انجام نشود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31621

به "بازگشایی مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید