باقری: بازی سختی با ذوب آهن داریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کریم باقری مربی تیم پرسپولیس در نشست خبری ملاقات فردای تیمش مقابل ذوب آهن در مورد این بازی گفت: فردا بازی سختی با ذوب آهن داریم. ما روی این تیم در این چند روز کار کردیم و نقاط ضعف و قوت آنها را می دانیم. همواره بازی های خوبی با این تیم داشتیم و امیدوارم فردا سه امتیاز بازی را بگیریم.

باقری: بازی سختی با ذوب آهن داریم

وی ادامه داد: ذوب آهن تیم خوبی است و مهدی تارتار تیم خوبی آماده نموده است. ما فردا با این تیم بازی سختی خواهیم داشت اما امیدوارم با کوشش بازیکنان بتوانیم برنده از بازی بیرون بیاییم.

مربی پرسپولیس در مورد اینکه ذوب آهن دفاعی بازی می نماید و برای این مسئله تدبیری دارید، گفت: ذوب آهن دفاعی بازی نمی نماید و ما در بازی رفت که با این تیم بازی کردیم، آنها هجومی بودند و بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم.

باقری در مورد جدایی حامد پاکدل و احتمال جدایی سیامک نعمتی اظهار داشت: جدایی سیامک نعمتی هنوز صددرصد نشده اما حامد پاکدل از ما جدا شد و برای او آرزوی موفقیت می کنم. شاید وی در این مدت کم بازی کرد اما زحمات زیادی کشید. از طرف مجموعه پرسپولیس برای او آرزوی موفقیت می کنم.

وی در مورد اینکه آیا دیاباته و عیسی آل کثیر می توانند فردا برای پرسپولیس بازی نمایند گفت: این دو بازیکن کنار ما خواهند بود و در صورت صلاحدید سرمربی تیم بازی خواهند کرد.

مربی پرسپولیس درباره جذب مهاجم برزیلی ادامه داد: باشگاه در پی یک مهاجم خارجی است اما هنوز این مهاجم پیدا نشده و امیدوارم که به زودی این اتفاق رخ بدهد تا از یک بازیکن خوب خارجی استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که حضور بشار رسن در پرسپولیس صحت دارد، گفت: نه، این مسئله صحت ندارد.

باقری که در زمان اسکوچیچ عضو کادرفنی تیم ملی بود، درباره عملکرد ملی پوشان در جام جهانی 2022 و اینکه اگر اسکوچیچ در تیم ملی می ماند نتایج به شکل رقم می خورد، گفت: این صحبت ها کهنه شده و من هم مثل همه مردم بازی های تیم ملی را دیدم و نظر خاصی ندارم. به هر حال این بنده خدا را کنار گذاشتند و گروه تازه را آوردند. من هم بازی های تیم ملی را دیدم و نظر خاصی ندارم.

مربی پرسپولیس درباره استفاده از وی ای آر در فوتبال ایران ادامه داد: زمانی که ما بازی می کردیم در زمین اشتباهاتی داشتیم و داوران هم اشتباه می نمایند اما نباید همه چیز را گردن داور بیندازیم. امیدوارم که از وی ای آر استفاده گردد، اما تا حالا به خاطر بودجه این اتفاق رخ نداده است. امیدوارم هر چه سریع تر وی ای آر به فوتبال ما اضافه گردد تا هم داوران از آن استفاده نمایند و همه اینکه تیم ها ضرر ننمایند.

باقری در مورد برگزاری بازی بدون تماشاگر گفت: چند وقتی است که این اتفاق اتفاق افتاده و فوتبال بدون تماشاگر شده، اما فوتبال بدون تماشاگر لذتی ندارد. در این شرایط چه نتیجه بگیریم چه نگیریم لذتی ندارد چرا که فوتبال بدون تماشاگر مزه نمی دهد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 85489

به "باقری: بازی سختی با ذوب آهن داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: بازی سختی با ذوب آهن داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید