باید نایب رییس، سرپرست والیبال گردد نه داوری

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اعضای هیات رییسه در نامه ای سرگشاده خواهان رعایت ماده 13 اساسنامه فدراسیون های ورزشی شدند. در این ماده به صراحت اعلام شده در صورت غیبت یا استعفای رییس فدراسیون، نایب رییس عهده دار امور می گردد.

باید نایب رییس، سرپرست والیبال گردد نه داوری

به گزارش خبرنگاران ، اشتباه وزارت ورزش در معرفی سرپرست والیبال

وزارت ورزش در حالی در روز تعطیل اقدام به برکناری احمد ضیایی از ریاست فدراسیون والیبال کرد که به نظر می رسد این اقدام هم دردسرهایی را برای ورزش کشور ایجاد کند. ضیایی و همکارانش در هیات رییسه فدراسیون والیبال روز شنبه سکوت کردند اما در روز یکشنبه و ساعاتی مانده به جلسه معارفه سرپرست جدید، واکنش هایی از سوی این افراد انجام شد. ابتدا اعضای هیات رییسه فدراسیون والیبال با انتشار نامه ای سرگشاده به وزیر ورزش و جوانان خواهان لغو ابلاغ افشین داوری شدند.

اعضای هیات رییسه در نامه ای سرگشاده خواهان رعایت ماده 13 اساسنامه فدراسیون های ورزشی از سوی وزارت ورزش و جوانان شدند. در این ماده به صراحت اعلام شده در صورت غیبت یا استعفای رییس فدراسیون، نایب رییس فدراسیون عهده دار امور اجرایی فدراسیون است. اعضاء هیات رییسه متقاضی لغو ابلاغ آقای افشین داوری و صدور ابلاغ برای نایب رییس فدراسیون هستند.

با توجه به وجود اساسنامه، این درخواست منطقی به نظر می رسد و جالب است که چرا وزارت ورزش به موضوع به این مهمی توجه نکرده و نایب رییس فدراسیون را منصوب نکرده است. -

به هر حال بعد از انتشار این نامه بود که ضیایی هم تاکید نمود که استعفا نداده است. با وجود شرایطی که پیش آمده و تقاضای هیات رییسه فدراسیون والیبال، اما دیروز جلسه معارفه افشین داوری به عنوان سرپرست جدید فدراسیون والییال برگزار گردید. جلسه معارفه سرپرست جدید فدراسیون والیبال از ساعت 14 دیروز(یک شنبه) با حضور علی رغبتی، مدیر کل دفتر برنامه ریزی وزیر ورزش و جوانان، سعید درخشنده، روسای برخی کمیته ها و برخی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال برگزار و افشین داوری به عنوان سرپرست جدید فدراسیون والیبال معرفی گردید. این جلسه در حالی برگزار گردید که احمد ضیایی، دبیر و نایب رییس فدراسیون در این نشست حضور نداشتند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3022

به "باید نایب رییس، سرپرست والیبال گردد نه داوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید نایب رییس، سرپرست والیبال گردد نه داوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید