با پول یک خودرو بی ام دبلیو یک جزیره خصوصی 25 هکتاری خریداری کنید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک جزیره خصوصی در اسکاتلند با قیمت پایه 186 هزار دلار به مزایده فروش گذاشته شده است.

با پول یک خودرو بی ام دبلیو یک جزیره خصوصی 25 هکتاری خریداری کنید

به گزارش عصرایران، جزیره خالی از سکنه بارلوکو که در سواحل جنوبی اسکاتلند و در 6 مایلی نزدیکترین شهر واقع شده است، با قیمتی در حدود 190 هزار دلار به فروش گذاشته شده است؛ که قیمت یک خودرو آخرین مدل بی ام دبلیو است.

در این جزیره سرسبز که حدود 25 هکتار وسعت دارد، هیچ خانه یا ساختمانی وجود ندارد، اما دارای یک ساحل سنگریزه ای و یک حوضچه سیل است که در آن آب باران برای حیات وحش در ماه های زمستان جمع می گردد.

برای اینکه یک خریدار خارجی به جزیره برود، باید نخست به شهر گلاسکو اسکاتلند پرواز کند و تا نزدیکترین شهر به این جزیره 2 ساعت رانندگی کند.

از آنجا تا جزیره بارلوکو یک قایق سواری 6 مایلی ضروری است، اگرچه در هنگام جزر و مد دریا نیز می توان از طریق یک خودرو یا پای پیاده در یک مسیر صخره ای به جزیره دسترسی داشت.

این جزیره در 350 مایلی لندن و 100 مایلی شهر ادینبورگ اسکاتلند است.

نزدیکترین ایستگاه قطار به این جزیره، ایستگاه قطار دامفریز است که حدود یک ساعت با اتوبوس از نزدیک ترین شهر به این جزیره فاصله دارد.

جزایر این منطقه اسکاتلند بهشتی برای حیات وحش، از جمله مرغان دریایی و گیاهان کمیاب - مانند ارکیده معطر هستند.

شرکتی که این جزیره را به مزایده فروش گذاشته، پیشتر و در سال 2017 نیز جزیره 29 هکتاری لیتل را با قیمت 400 هزار دلار به فروش رسانده است.

آرون ادگار از گروه گالبریت که نماینده فروش این جزیره است در این باره گفته هنوز احساسات بسیار عاشقانه ای وجود دارد که مالک جزیره خصوصی اسکاتلندی خود باشید، جایی که می توانید از شلوغی زندگی روزمره فرار کنید و با آرامش از زیباترین منظره ها اطراف لذت ببرید.

منبع: فرارو
انتشار: 4 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 88202

به "با پول یک خودرو بی ام دبلیو یک جزیره خصوصی 25 هکتاری خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با پول یک خودرو بی ام دبلیو یک جزیره خصوصی 25 هکتاری خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید