بلیط هواپیما انگلستان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، موسیقی راک، تاتر شکسپیر، مهمانی چای در باغ های انگلیسی، ورزشگاه های فوتبال، موزه ها و قلعه ها تنها بخش کوچکی از آن چیزهایی است که می توانید در انگلستان ببینید. جاذبه های مدرن شهرهایی مثل لندن در کنار دهکده ها و روستاهای سرسبز و زیبا، ترکیب متنوعی را برای سفر ایجاد می نماید تا انگلستان به یک مقصد تمام عیار و لذت بخش برای همه گروه های سنی و تمام سلیقه ها بدل گردد. تابستان فصلی خوبی برای سفر به این جزیره است، این راهنما را بخوانید و چمدان هایتان را ببندید.

بلیط هواپیما انگلستان

آب و هوای انگلستان

بهترین فصل سفر به این کشور تابستان است؛ در این زمان دمای هوا مناسب بوده و از میزان بارندگی نیز کاسته می شود.

حمل و نقل در انگلستان

در لندن سیستم حمل و نقل عمومی بسیار قوی است، شما می توانید از مترو و یا آن اتوبوس های معروف انگلیسی بهره ببرید.

اجاره خودرو و دوچرخه نیز در میان گردشگران بسیار رایج است.

بودجه سفر به انگلستان

یافتن بهترین بلیط هواپیما انگلستان

برای سفر به این کشور بودجه روزانه مورد احتیاج شما چیزی بین 55 تا 120 پوند خواهد بود.

چه کسانی از این سفر لذت می برند؟

علاقمندان به گشت و گذار در شهر

دوستداران خرید

علاقمندان به ملاقات از مکان های تاریخی

با چه کسانی به سفر برویم؟

سفر با بچه ها

سفر با سالمندان

خانواده

گروه دوستان

در سفر به انگلستان کجا بریم؟

بلیط هواپیما به لندن

به شما پیشنهاد می کنیم سفرتان به انگلستان را با خرید بلیط به مقصد لندن و ملاقات از جاذبه های آن آغاز کنید. لندن شهری است تاریخی با تصویری مدرن و زیبا.

کاخ باکینگهام و کلیسای وستمینستر از جمله مهم ترین بناهای تاریخی این شهر است، به علاوه قلعه هایی که قدمت آنها به قرون گذشته برمی شود را نیز باید به فهرست آثار تاریخی اضافه نمود.برای دوستداران تاریخ در لندن موزه های بسیاری وجود دارد که بازدیدنمایندگان را با تاریخ فرهنگ و هنر آشنا می نماید، یکی از این موزه های جالب موزه مجسمه های مادام توسو است.

پس از گشت و گذار در تاریخ شهر می تواند سری به چشم لندن و یا همان چرخ و فلک معروف زده و یا برای خرید به خیابان های لوکس لندن بروید. شب هنگام نیز دیدن تاتر و اپرا و غذاخوردن در رستوران های انگلیسی سرانجام بخش گردش شما خواهد بود.

بلیط هواپیما برایتون

هنگام اقامت در لندن، می توانید برای یک گردش آخر هفته دلچسب برنامه ریزی نموده وسفری به برایتون داشته باشید. قدمت این تفریحگاه ساحلی به قرن 19 میلادی باز می شود. ملاقات خانه های معروف به ویکتوریایی و گردش در باغی با معماری سنتی انگلیسی از محبوب ترین فعالیت های گردشگری در این شهر است.

بلیط هواپیما منچستر

قدمت این شهر به قرن 18 میلادی برمی شود در آن موقع، منچستر روستایی کوچک بود که با وقوع انقلاب صنعتی آرام آرام آغاز به رشد کرد. امروز در این شهر می توانید از بناهای تاریخی متنوعی دیدن و یا اگر از هواداران ورزش فوتبال هستید از ورزشگاه های معروف منچستر بازدید کنید.

بلیط هواپیما سنت ایویس

یکی دیگر از شهرهای ساحلی در انگلستان که در طول تعطیلات تابستانی پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است. پیاده روی در ساحل و بازدید گالری های هنری را از دست ندهید.

سفر به باث

قدمت این دهکده به سال 60 میلادی بازمی شود، باث توسط رومیان و به قصد استفاده از چشمه های آب گرم ساخته شد،این چشمه ها وارد حمام هایی می شدند تا مردم بتوانند از خواص درمانی این آب های معدنی استفاده نمایند.

حال نه تنها استفاده از چشمه های معدنی، بلکه ملاقات از آثار معماری و نمایش های مختلف سبب شده گردشگران داخلی و خارجی بلیط هواپیما خود را به منطقه جنوب غربی انگلستان بگیرند.

ملاقات از آکسفورد

با سفر به جنوب شرقی انگلستان و آکسفورد می توانید از قدیمی ترین دانشگاه انگلیسی زبان دنیا دیدن کنید؛ قدمت این منطقه به قرن 12 میلادی باز می شود.

دانشگاه کمبریج

کمبریج یکی دیگر از شهرهای دانشگاهی و قدیمی لندن است که در 80 کیلومتری شمال لندن واقع شده است. ملاقات از موزه فیتز ویلیام و قایق سواری در رودخانه از دیگر فعالیت های محبوب گردشگران در این منطقه است.

ساحل ژوراسیک

اسم این منطقه به اندازه کافی وسوسه نماینده است که بخواهید بلیط هواپیمایتان را به مقصد انگلستان بگیرید. همان طور که از اسم ساحل پیدا است، قدمت این منطقه به دوران های گذشته زمین شناسی باز می شود، دانشمندان عمر ساحل ژوراسیک را 185 میلیون سال تخمین زده اند؛ بسیاری از دانشمندان و علاقمندان برای یافتن فسیل به این منطقه سفر می نمایند.

استون هنج

آیا می دانید اگر بلیط هواپیما انگلستان گرفته اید، این فرصت را دارید تا از یکی از عجایب هفت گانه دنیا دیدن کنید؟ قدمت به عصر برنز(بیش از تاریخ) باز می شود. یافته ها نشان می دهد این مکان احتمالا یک نیایشگاه بوده است. بزرگترین سوال نزد دانشمندان و حتی بینندگان این عصر این است که چگونه این سنگ ها با این اندازه توسط انسان و در آن دوران که امکانات کنونی نبوده جابه جا شده و بر روی هم قرار گرفته اند، جالب است بدانید که بعضی از نظریه پردازان معتقدند بیگانگان فضایی در ساخت این بنا دست داشته اند.

چیپس و ماهی

بله این غذا انقدر محبوب و خوش طعم است که به راحتی می توان آن در فهرست فعالیت های محبوب انگلستان قرار داد؛ این غذا از ماهی های تازه که در آرد سوخاری خوابانده شده به همراه سیب زمینی سرخ شده تهیه می شود.

چای انگلیسی

عصرانه و مراسم چای یکی از رسوم قدیمی انگلستان است؛ شما هم می توانید به یکی از کافه های انگلستان رفته و یک چای اعلای انگلیسی به همراه کیک ها، مرباها و مارمالادهای خوش طعم میل کنید.

جشنواره بین المللی بالون

در ماه اوت آسمان بریستول میزبان بالن های رنگارنگ و زیبا است. این جشنواره چهار روز به طول می انجامد و سالانه گردشگران بسیاری را به این منطقه می کشاند. علاوه بر تماشای حرکات بالن ها، غرفه های غذاهای سنتی، نقاشی و … برپا می شود.

در سفر به انگلستان کجا اقامت کنیم؟

در انگلستان گزینه های مختلفی برای اقامت دارید که بنا به بودجه خود می توانید آنها را اقامت کنید. انتخاب هاستل و اقامتگاه های معروف به تخت و صبحانه در هزینه های شما صرفه جویی می نماید؛ از سوی دیگر هتل های زنجیره ای و نیز بوتیک-هتل هایی است که هزینه آنها به نسبت گران تر می شود.

تابستان بهترین فصل سفر به انگلستان فرا رسیده است، برای گذران تعطیلات تابستانی، بلیط هواپیمای خود را به مقصد لندن گرفته و ملاقات از جزیره را از این شهر آغاز کنید.

برای خرید بلیط هواپیما انگلستان و رزرو پرواز خارجی بهترین پیشنهاد ما به شما نصب اپلیکیشن خبرنگاران می باشد. در اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما خبرنگاران به صورت روزانه تخفیف های ویژه روی مسیرهای خارجی وجود دارد که شما می توانید با نصب و ثبت نام در این اپلیکیشن، از این امکانات ویژه و بعضی ویژگی های دیگر بهره مند شوید.

گردآوری: خدمات بلیط هواپیما خارجی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: سفرستان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28258

به "بلیط هواپیما انگلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما انگلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید