برانکو: چند پیشنهاد از تیم های مختلف دارم، می توانیم فصل پیروز دیگری را رقم بزنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید چند پیشنهاد جدید دریافت نموده است.

برانکو: چند پیشنهاد از تیم های مختلف دارم، می توانیم فصل پیروز دیگری را رقم بزنیم

به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ که شاگردانش در آخرین بازی خود در دیداری خانگی با وجود تساوی یک بر یک مقابل ماشین سازی، در فاصله یک هفته مانده به انتها فصل جاری لیگ برتر ایران همچنان صدرنشین این رقابت ها هستند، به نشریه وچرینجی لیست کرواسی گفت: اتفاقات فوق العاده ای در بازی با ماشین سازی رخ داد. مالکیت توپ در آن بازی 70 به 30 به سود ما بود. ما 19 شوت به سمت دروازه ماشین سازی زدیم، این در حالی است که آنها تنها یک شوت به سمت دروازه ما زدند.

وی ادامه داد: در موقعیت گل 11 به یک تیم برتر بودیم، در ضربات کرنر هم آمار 11 به 2 به سود ما بود. در نهایت ما یک گل به ثمر رساندیم و ماشین سازی تنها از یک فرصتی که نصیبش شد، دروازه رادوشویچ را باز کرد و یک امتیاز از ما گرفت. در کنار اینها باید سه پنالتی به سود ما گرفته می شد، اما تنها یک پنالتی به سود ما اعلام شد و دو پنالتی مان سوخت شد.

سرمربی کروات پرسپولیس با اظهار تعجب از حضور تنها 70 هزار طرفدار این تیم در آخرین دیدار خانگی شان گفت: تنها در حدود 70 هزار طرفدار در استادیوم آزادی حضور پیدا کردند، استادیومی که گنجایش 100 هزار طرفدار را دارد. به نوعی به نظر می رسد آن شور و شوقی که باید، دیده نمی شد، به خصوص از زمانی که سومین عنوان قهرمانی متوالی ما مسجل به نظر می رسید.

وی در مواجهه با این پرسش که آیا از رویارویی با پارس جنوبی جم هراسی ندارید و آنها را چطور تیمی می بینید؟، گفت: بوشهر شهری در جنوب ایران است که هوای گرمی دارد و پارس جنوبی هم حریف سرسختی است. تمامی تیم ها هم مقابل ما 200 درصد توان خود را به کار می گیرند، بنابراین با در نظر دریافت تمامی شگفتی هایی که در گذشته شاهدش بودیم، باید در بازی انتهای مان مقابل پارس جنوبی بسیار محتاط باشیم. من به بازیکنانم، کیفیت بازی شان و اشتیاق شان ایمان دارم و تنها باید با هم متحد باشیم.

شاگردان برانکو در دو فصل گذشته دو بار فاتح لیگ برتر شده اند و به ترتیب به مراحل نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده اند و این فصل نیز شانس کسب دوگانه قهرمانی - لیگ برتر و جام حذفی- را دارند. وی در این باره گفت: این فصل شانس کسب دو جام را داریم، پس می توانیم فصل پیروز دیگری را رقم بزنیم و به عنوان قهرمان به تهران بازگردیم.

سرمربی سرخپوشان تهرانی همچنین درباره آینده حرفه ای اش هم گفت: من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و باشگاه تمایل دارد تا قرارداد من را تمدید کند، این در حالی است که چند پیشنهاد دارم.

ایوانکوویچ در انتها در پاسخ به این پرسش که آیا بازی های لیگ کرواسی و تیم اِن کِی واراژدین را از تهران پیگیری می کنید؟، خاطرنشان کرد: من با مسئولان باشگاه اِن کِی واراژدین در تماس هستم و نتایج این تیم را دنبال می کنم. امیدورام و انتظار دارم که آنها را فصل بعد در لیگ دسته اول کرواسی ببینم. با توجه به تاریخچه این باشگاه، آنها شایسته حضور در سطح اول فوتبال باشگاهی کرواسی هستند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7641

به "برانکو: چند پیشنهاد از تیم های مختلف دارم، می توانیم فصل پیروز دیگری را رقم بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: چند پیشنهاد از تیم های مختلف دارم، می توانیم فصل پیروز دیگری را رقم بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید