برنامه ای که صدای گربه ها را ترجمه می نماید!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مهندس سابق شرکت آمازون یک برنامه به نام MeowTalk ساخته است که صدای گربه ها را ترجمه می نماید.

برنامه ای که صدای گربه ها را ترجمه می نماید!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آی ای، درک و فهمیدن گربه ها، سگ ها و نوزادان می تواند یک چالش باشد، اما مطمئناً وقتی آنها چیزی را بخواهند یا به آن احتیاج داشته باشند، آن را هر طوری شده به ما اعلام می نمایند، حتی اگر ما متوجه آن نشویم.

اکنون خاویر سانچز یکی از مهندسان سابق شرکت آمازون که روی دستیار صوتی هوشمند این شرکت موسوم به الکسا(Alexa) کار می کرد و اکنون در شرکت Akvelon مدیر پروژه است، از برنامه جدیدی به نام MeowTalk رونمایی نموده است که ممکن است به شما در درک صدا و اعلام احتیاج گربه ها یاری کند.

خاویر سانچز برای ساخت این برنامه پس از تماشای یک مجموعه به نام زبان مخفی گربه ها الهام گرفت.

او با خودش فکر کرد که می تواند از تجربه کار بر روی الکسا برای توسعه این برنامه استفاده کند و پس از انجام تحقیقات، به همراه تیمش دریافتند که گربه ها تقریباً 9 آوا یا صدا دارند.

این تیم براساس این احساسات و پیغامهای اساسی گربه ها، برنامه MeowTalk را برای سیستم های عامل iOS و اندروید ساخت.

کاربران با این برنامه می توانند طیف وسیعی از احساسات گربه ها را از من گرسنه ام تا من خوشحالم ترجمه نمایند. این برنامه به کاربران امکان می دهد صدای میو گربه خود را ضبط و آن را ترجمه نمایند.

علاوه بر این، کاربران می توانند با تنظیم دقیق واکنش های گربه ها به این برنامه یاری نموده و دقت آن را بهبود ببخشند و همچنین می توانند پیغام های سفارشی مانند من اسباب بازی خود را می خواهم! به آن اضافه نمایند.

البته به گفته سانچز ساخت این برنامه اولین قدم است و هدف نهایی ساخت برنامه ای است که در لحظه ترجمه کند. هنوز علم پشت این برنامه کامل نیست و برای افزایش کیفیت ترجمه ها به کاربران اعتماد می نماید و به آنها متکی است.

طبق گزارشات، این برنامه همچنان در حال بهبود است. سانچز و تیمش در حال کار بر روی یک به روزرسانی هستند که علاوه بر زبان انگلیسی زبان های دیگری نیز داشته باشد.

هنگامی که این کار به ثمر بنشیند، می تواند به کاربران در ترجمه صدای گربه ها، سگ ها و حتی نوزادان یاری کند، اما برای مورد آخر هنوز هم باید با مادران یا پدران مشورت کرد. البته در ترجمه صدای گربه ها و سگ ها ارزش استفاده دارد، زیرا بهتر از خراشیده شدن با پنجه های این حیوانات در صورت نفهمیدن درخواست آنهاست.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 44888

به "برنامه ای که صدای گربه ها را ترجمه می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ای که صدای گربه ها را ترجمه می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید