برنامه های زمستان بیدار سال آینده پرمحتواتر خواهد بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: برنامه های زمستان بیدار سال آینده بسیار پرمحتواتر و آیتم های ملی و حتی بین المللی خواهد داشت.

برنامه های زمستان بیدار سال آینده پرمحتواتر خواهد بود

به گزارش خبرنگاران به نقل از راوبط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنکی استان در جلسه هماهنگی برنامه های زمستان بیدار با اعلام این خبر توضیح داد: برنامه های زمستان بیدار باید تبدیل به رویداد سالانه گردشگری زمستانی در استان اردبیل گردد.

او با اشاره به اینکه فرهنگسازی و جذب مخاطب در حوزه گردشگری نیازمند اقدامات پایه ای است، اضافه کرد: جاذبه های گردشگری زمستانی اردبیل برای گردشگران داخلی و خارجی بسیار متنوع و جذاب است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: زمستان بیدار یک شعار نیست بلکه یک جهت راهی است که به وسیله آن می توانیم به توسعه صنعت گردشگری در اردبیل دست بیابیم.

فلاحی گفت: همچنین برنامه های زمستان بیدار می تواند بهانه ای برای جذب اعتبار و تامین زیرساخت های گردشگری در استان اردبیل باشد که در حال حاضر این موضوع در حال پیگیری است.

او بیان نمود: گردشگری یک حوزه فرابخشی است و رسیدن به نقطه مطلوب در این حوزه نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها و نهادهایی است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با این بخش در ارتباط هستند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه کرد: مردم و جوامع محلی نیز در جذب گردشگران و ایجاد یک تجربه خوب در بین گردشگران بسیار موثر هستند و توسعه این صنعت بدون همکاری جوامع محلی امکان پذیر نیست.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12880

به "برنامه های زمستان بیدار سال آینده پرمحتواتر خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های زمستان بیدار سال آینده پرمحتواتر خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید