برنامه State of Play فردا شب به Last of Us Part II خواهد پرداخت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، این طور که به نظر می رسد، سونی می خواهد پیش از رونمایی بزرگ هفته بعد خود برای نسل بعد، پرونده بازی های پلی استیشن 4 را ببندد. در حالی که اخیرا شاهد نمایش قسمت جدیدی از برنامه State of Play برای بازی گوست آو سوشیما بودیم، قرار است فردا شب رسما از دیگر بازی باقی مانده سونی برای پلی استیشن 4 یعنی The Last of Us Part II بشنویم.

برنامه State of Play فردا شب به Last of Us Part II خواهد پرداخت

سونی گفته است که در روز 27 ماه می، یعنی فردا، قرار است قسمت جدیدی از برنامه State of Play مختص بازی The Last of Us Part II پخش شود. مدت زمان این برنامه 20 دقیقه خواهد بود و به نمایش بخش های داستانی و گیم پلی بازی خواهد پرداخت. کارگردان بازی The Last of Us Part II یعنی نیل دراکمن در این برنامه از بخش های مختلف بازی صحبت خواهد کرد.

مثل برنامه هفته قبل، سونی مطمئنا شده است تا دوباره به وجود نداشتن هرگونه خبر پلی استیشن 5 در این برنامه اشاره کند. سونی در وبلاگ رسمی پلی استیشن نوشته است که خبر یا بروزرسانی درباره پلی استیشن 5 در این قسمت نخواهد بود و فقط روی دنیای The Last of Us Part II تمرکز خواهیم کرد.

بازی The Last of Us Part II برای عرضه در روز 19 ژوئن (30 خرداد) در نظر گرفته شده است. این بازی به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

می توانید برنامه State of Play را نیمه شب روز پنج شنبه، یعنی چهارشنبه شب، از شبکه های رسمی پلی استیشن روی توییچ یا یوتیوب تماشا کنید.

برنامه State of Play برای Last of Us Part II

منبع: وبلاگ پلی استیشن

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32534

به "برنامه State of Play فردا شب به Last of Us Part II خواهد پرداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه State of Play فردا شب به Last of Us Part II خواهد پرداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید