بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2020

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اولین بروزرسانی بهترین بازی های کنسول پرطرفدار شرکت سونی در سال 2020 میلادی منتشر شد.

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2020

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، با اینکه بیش از 7 سال از معرفی و عرضه کنسول بازی پلی استیشن 4 می گذارد و طبق اعلام شرکت سونی نسل جدید کنسول بازی این شرکت تا اواخر سال جاری میلادی عرضه می شود ولی PS4 هنوز طرفداران زیادی دارد و بازار بازی های مخصوص این دستگاه بسیار داغ است.

هرچه بیشتر ار زمان عرضه اولیه این دستگاه فاصله می گیریم به دلیل بیشتر شدن بازی های معرفی شده برای این کنسول انتخاب بهترین عنوان های بازی مخصوص PS4 نیز سخت تر می شود. پس از چند ماه انتظار انتها اولین بروزرسانی لیست پرطرفدارترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2020 منتشر شد.

برخی از کارشناسان فناوری در اوایل سال 2020 میلادی معتقد بودند با توجه به نزدیک شدن به زمان عرضه PS5 و فرایند رو به رشد تعداد کاربران کنسول بازی شرکت مایکروسافت(Xbox) دیگر شاهد افزایش گرایش گیمرها به سمت بازی های پلی استیشن 4 نخواهیم بود.

شرایط کنونی بازار بازی های رایانه ای نشان می دهد چنین سخنانی درست نبوده و هنوز پلی استیشن 4 پرطرفدارترین کنسول بازی جهان است. علاقه فراوان عاشقان جهانی گیم به بازی های PS4 بار دیگر کارشناسان را متقاعد ساخت تا بهترین عنوان های بازی با این دستگاه را معرفی کنند.

احتمالا لیست جدید پرطرفدارترین بازی های PS4 برای آخرین بار در سال 2020 و پیش از معرفی و عرضه رسمی پلی استیشن 5 منتشر شده است. در ادامه این گزارش تعدادی از بهترین بازی های پلی استیشن 4 را معرفی می کنیم:

1- Control

بازی رایانه ای کنترل توسط برنامه نویسان شرکت 505 Games با موضوع اکشن و هیجان انگیز طراحی شده است. شخصیت اصلی این بازی خانم جوانی است که برای پیدا کردن برادر گمشده خود وارد سرزمین نیروهای ماورایی شده و باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارد.

طراحان این بازی جهانی واقعی و تخیل را باهم آمیخته اند. به طوری که گیمر تا حد زیادی در هنگام بازی کردن خود را در محیط بازی حس می کند. مرز بین تخیل و واقعیت در بازی Control تا حدی کم است که به جرات نمی توان در مورد ماهیت داستان در جریان صحبت کرد. تنها راه پیروزی در مراحل مختلف بازی تمرکز و استفاده از قوه خیال است.

2- God of War

بازی ارباب جنگ(God of War) از همان اولین روزهای عرضه برای دستگاه های مختلف بازی توجه های زیادی را به خود جلب کرد و توانست در مدت کوتاهی فروش خوبی را تجربه کند. شرکت سونی به عنوان سازنده این بازی تلاش کرده است نسخه های جدید آن را برای هرکدام از کنسول های خود به طور ویژه طراحی کند.

علاقه زیاد کاربران به بازی God of War سبب شده این بازی در فهرست پرطرفدارترین بازی های کنسول بازی پلی استیشن قرار گیرد. در نسخه جدید این بازی امکانات بسیار بیشتری در اختیار شخصیت داستان قرار گرفته و گیمر هیجانی بیشتر از گذشته را تجربه می کند.

3- Horizon Zero Dawn

بازی رایانه ای Horizon Zero Dawn ساخته شرکت سونی است و داستانی آخرالزمانی را روایت می کند. گیمر در این بازی در نقش شخصیت های متعددی باید با نیروهای اهریمنی جنگیده و با شکست دادن آن ها به مراحل بالاتر برسد.

نکته قابل توجه در بازی Horizon Zero Dawn تلفیق فناوری و تجهیزات پیشرفته با روش های زندگی سنتی است. به عنوان مثال یکی از شخصیت های بازی در جریان مبارزه خود هم از سلاح های پیشرفته استفاده می کند و هم از تیر و کمان و با اسب مسیرهای مشخص شده را می پیماید.

4- Marvels Spider-Man

بازی رایانه ای مرد عنکبوتی نیز همانند فیلم سینمایی آن طرفداران زیادی دارد و همین موضوع سبب شده این عنوان در بین پرطرفدارترین بازی های پلی استیشن 4 جای گیرد. تقریبا 15 سال از زمان اولین عرضه بازی رایانه ای Marvels Spider-Man برای یکی از کنسول های بازی شرکت سونی می گذرد و امروز می توان گفت بچه ها تقریبا دو دهه با آن خاطره دارند.

این بازی از سوی شرکت سونی طراحی و منتشر شده است و همگام با معرفی مدل های جدید کنسول بازی این شرکت نسخه های هیجان انگیزتری از بازی Marvels Spider-Man نیز معرفی و تولید شد. کاربر با در دست دریافت کنترل شخصیت اصلی بازی با افراد شرور و خلاف کار نیویورک می جنگد و به دنبال صلح و آرامش برای مردم است.

5- Persona 5 Royal

بازی رایانه ای Persona 5 Royal به وسیله شرکت Atlus طراحی شده است. گیمر در این بازی به جای شخصیت های نوجوانی که دوران تحصیل در دبیرستان را می گذرانند قرار می گیرد. موضوع بازی تا حد زیادی در مورد داستان های احساسی و مشکلاتی است که دانش آموزان دبیرستانی تجربه می کنند.

عبور کردن از هرکدام از مراحل این بازی علاوه بر تمرکز به سرعت عمل بالا نیز دارد. با گذشتن از هر مرحله بازی امکان دستیابی به مکان های جدید و ابزارهای مختلف را در اختیار گیمرها قرار می گیرد.

6- Red Dead Redemption 2

بازی رایانه ای Red Dead Redemption ساخته شرکت راک استار یعنی همان تولید کننده بازی پرطرفدار جی تی اِی است. به همین دلیل از همان روز اول عرضه با استقبال مناسب کاربران رو به رو شده و تا کنون توانسته است فروش چشمگیری را تجربه کند.

راک استار برای تولید نسخه دوم بازی Red Dead Redemption میلیون ها دلار هزینه کرده و امکانات بسیار بیشتری نسبت به گذاشته را در اختیار گیمرها قرار داده است. در این بازی داستان چند جنگجوی وسترن در جهان غرب روایت می شود. این افراد باید دشمنان خود را شکست داده و ماموریت های مختلفی را به انتها برسانند.

7- Sekiro: Shadows Die Twice

بازی Sekiro: Shadows Die Twice تنها سرگرمی نیست بلکه داستان مرموز و جذابی از یک سامورایی را بیان می کند. این جمله توصیفی است که سازندگان این بازی در شرکت Activision برای محصول خود بیان کرده اند. شرکت Activision نامی آشنا برای گیمرها است و قطعا آن ها تجربه بازی کردن با بازی های مختلف این شرکت را دارند.

شخصیت اصلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice سامورایی تنها و مرموز است. این سامورایی در هنر شمشیربازی بسیار حرفه ای بوده و در مدت زمانی کوتاه دشمنان خود را شکست می دهد. طراحان این بازی تلاش کرده اند که گیمرها را با اصول شخصیتی جنگجویان سنتی ژاپن آشنا کنند.

8- Until Dawn

بازی رایانه ای Until Dawn داستانی تقریبا شبیه به بازی Resident Evil 7 دارد و گیمر در شرایطی به بازی وارد می شود که ویروسی مرگبار و آسیب زننده ای سراسر جهان در برگرفته است. به دلیل استرس و هیجان بالای صحنه های مختلف این بازی کارشناسان آن را برای گروه های سنی کمتر از 14 سال مناسب نمی دانند.

گیمر در این بازی اهدافی خاص و از پیش مشخص شده ای را در جهان تاریکی دنبال می کند و در تلاش است تا انسان های سالم و آلوده نشده به ویروس کشنده را یافته و به مکان امن منتقل کند.

انتهای پیام/4144/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28156

به "بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید