برگزاری بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت در تهران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - مدیر بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت جزئیات برگزاری این بخش را تشریح کرد.

برگزاری بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت در تهران

به گزارش روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت داریوش نصیری مدیر بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت گفت: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده توسط ستاد برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت و با در نظر دریافت جوانب بهداشتی در شرایط کرونایی تصمیم گرفتیم که این بخش را با حضور گروه های نمایشی به صورت زنده در شهر تهران، با شرایط ویژه و با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز برگزار کنیم.

نصیری اضافه نمود: بخش خیابانی و محیطی جشنواره با حضور داوران جشنواره و به صورت زنده برگزار خواهد شد و در صورت مساعد بودن شرایط پس از اتمام تعطیلی دوهفته ای سعی داریم همزمان با برگزاری آنلاین بخش صحنه ای و دانشجویی، این بخش را نیز به صورت متمرکز و زنده در تهران برگزار کنیم.

وی در انتها گفت: گفتنی است که پیش از این و با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با انجمن هنرهای نمایشی استان فارس قرار بود که این بخش در شهر شیراز برگزار شود، که به دلیل منع تردد بین استان ها و همچنین درخواست گروه های نمایشی تصمیم بر آن شد تا بخش نمایش خیابانی و محیطی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت همزمان با برگزاری آنلاین سایر بخش ها در تهران برگزار شود.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری حمید نیلی آذرماه امسال برگزار خواهد شد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45734

به "برگزاری بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید