تازه های تئاتر؛ از تغییر نام نمایش تا انتشار تیزر و پوستر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، امروز (سه شنبه 21 آبان ) اخبار کوتاهی از نمایش های مختلف منتشر شد که از تغییر نام تئاتر، معرفی بازیگران و انتشار تیزر و پوستر حکایت داشت.

تازه های تئاتر؛ از تغییر نام نمایش تا انتشار تیزر و پوستر

ایرنا: نمایش قتل در موقعیت 35 درجه شمالی، اقتباسی آزاد از رمان در خیابانی که تو در آن زندگی می کنی اثر ماری هیگینز کلارک است که توسط شهاب مهربان و علی ساعدی نوشته شده است.

این اثر نمایشی که پیش از این عنوان تارتاروس را داشت، با دراماتورژی و کارگردانی امین میری و تهیه کنندگی علیرضا توسلی زاده از آذر امسال در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می رود و فریدون شهبازیان آهنگساز با سابقه و مطرح ایران و رهبر سابق ارکستر ملی ایران، آهنگسازی نمایش قتل در موقعیت 35 درجه شمالی را بر عهده دارد.

در این اثر نمایشی امیر جنانی، آزاده مشعشعی، هدیه آزاده، امیررضا میرآقا، میثم غنی زاده، آرش دهقان شاد، وحید منتظری، دینا هاشمی و محمد احمدی به ایفای نقش می پردازند. نریشن های این نمایش نیز با صدای ناصر طهماسب دوبلور شناخته شده ایران است.

پوستر نمایش منقرض شده ها رونمایی شد

پوستر تئاتر منقرض شده ها به نویسندگی و کارگردانی سمیرامیس بابایی همزمان با شروع اجرا رونمایی شد. طراحی پوستر این نمایش کمدی، بر عهده محمدعلی سعیدائی است. این نمایش هرشب ساعت 19:15 دقیقه در تماشاخانه سپند به صحنه می رود و بلیت فروشی آن را سامانه تیوال برعهده دارد و تا 5 آذرماه بر صحنه است.

امیر معراج، علی دولت کمک، امیرمحسن کوه گره، یاسمن جعفری و سعید جاودان بازیگران منقرض شده ها هستند.

آشپزخانه به نسخه انتهای رسید

اجرای نسخه تهران نمایش آشپزخانه به کارگردانی حسن معجونی از فردا (چهارشنبه 22 آبان) در سالن اصلی مولوی شروع می گردد. پیش از این نسخه شیراز این نمایش به صحنه رفت و نسخه رشت این نمایش نیز سه شنبه 21 آبان به اجرای خود انتها می دهد. با به صحنه رفتن نسخه تهران آشپزخانه که تا 30 آبان بر صحنه خواهد بود، پروژه اجراهای این اثر نمایشی در تالار مولوی به انتها می رسد. همزمان با فروش بلیت آخرین نسخه اجرایی آشپزخانه در سایت تیوال، تیزر این اجرا ساخته احسان معجونی نیز منتشر شد.

محمدرضا آبانگاه، مهدی ابوحمزه، مهسا احمدی، آناهیتا آذرپیوند، مهشید آقاخانی، سیاوش البخشی نائینی، سروین امامی، برناانصاری، روژان ایرجی، پویا پورامین، صبا پویشمن، هاله پورقدیمی، افشین تمدن، غزال توکلی، مهسا جمشیدی، حسین حسینیان، هدیهحسینی نژاد، مژده دایی، یاسمن دهقانی، هلیا رضایی، رکسانا سکایش، مازیار سیدی، امین سیمیار، کتایون طلایی، آرزو عادلی، زینبعباسی، هانیه عسگری، سحر علیرضایی، امیر قاسمی، علی قانعی، پریناز کبیری، سوگل کلابی، مینا مسیحی، احمدرضا مقدسی، نگارنجفی، شهاب نظام دوست و فرنوش نیک اندیش به ترتیب حروف الفبا، بازیگران نسخه تهران نمایش آشپزخانه هستند.

این نمایش نوشته آرنولد وسکر است که توسط امیرحسین بیات ترجمه و مهدی چاکری آن را دراماتورژی نموده است.

ریحانه سلامت اولگای دست های آلوده شد

ریحانه سلامت که سال 95 در نمایش اکتبر 1942 پاریس به ایفای نقش پرداخته بود، بار دیگر بازیگر نمایشی به کارگردانی مسعود موسوی شد.

این بازیگر سینما و تئاتر و کارشناس ادبیات نمایشی، در نمایش دست های آلوده به دراماتورژی و کارگردانی مسعود موسوی که اواخر آبان امسال در مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود، در نقش اولگا بازی می نماید.

ریحانه سلامت بازیگر نمایش های مطرحی همچون استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین به نویسندگی و کارگردانی بهرام بیضایی، سه خواهر و دیگران به کارگردانی حمید امجد، ویتسک به کارگردانی مسعود دلخواه، مصاحبه، جولیوس سزار، طوبی، دریاچه پنهان، آوای آواره، ساز کوک آواز دوست، بهشت روی اقیانوس و بهار و آدم برفی بوده و برای بازی در اکتبر 1942 پاریس به کارگردانی مسعود موسوی لوح تقدیر و نشان عالی خانه تئاتر را در چهاردهمین جشن بازیگر از آن خود نموده است.

پیش از این حمیدرضا نعیمی به عنوان یکی از بازیگران اصلی نمایش دست های آلوده بر اساس متنی از ژان پل سارتر و با دراماتورژی و کارگردانی مسعود موسوی، معرفی شده بود.

سایر بازیگران و عوامل این نمایش به زودی معرفی می شوند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17592

به "تازه های تئاتر؛ از تغییر نام نمایش تا انتشار تیزر و پوستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه های تئاتر؛ از تغییر نام نمایش تا انتشار تیزر و پوستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید