برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون تنیس روی میز با حضور علی نژاد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تنیس روی میز با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید.

برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون تنیس روی میز با حضور علی نژاد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تنیس روی میز امروز در محل سالن استاد فارسی آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

در این جلسه که به ریاست مهدی علی نژاد و با حضور اعضای مجمع فدراسیون و نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برگزار گردید، گزارش عملکرد فدراسیون در سال 98 توسط مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون ارائه و مورد تایید مجمع نهاده شد.

همچنین از سامانه ملی تنیس روی میز رونمایی و گزارش حسابرس مستقل، خزانه دار و بازرس قانونی فدراسیون قرائت و پس از رأی گیری تصویب شد.

علی نژاد در خاتمه این مجمع گفت: فدراسیون تنیس روی میز پیروز ترین در بین فدراسیون های راکتی است و مدال ها و عناوین کسب شده در بازی های آسیایی و جهانی حاکی از عملکرد خوب و مدیریت صحیح فدراسیون است.

وی اضافه کرد: رویکرد جدید وزارت ورزش و جوانان در بودجه بندی فدراسیون ها براساس عملکرد خواهد بود و قطعا فدراسیون هایی که امتیاز خوبی هم از لحاظ مقام آوری و هم از لحاظ شفافیت اقتصادی داشته باشند، از بودجه بهتری برخوردار خواهند شد.

رؤسای هیئت های استانی نیز که به وسیله ویدئو کنفرانس در این مجمع شرکت کردند و به ارائه نقطه نظرات و سؤالات خود پرداختند.

اسلیم فا

اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

فیس راز

فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 38447

به "برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون تنیس روی میز با حضور علی نژاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون تنیس روی میز با حضور علی نژاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید