عظیم ترین نقاشی دنیا در کلرادو

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایزرائیل هالووی نقاش اهل کلرادو به سفارش یک موزه در شهر کریگ این ایالت، بزرگترین نقاشی آبرنگ دنیا را می کشد.

عظیم ترین نقاشی دنیا در کلرادو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ایرنا، ماجرا از اینجا آغاز شد که مقامات شهر کریگ به برطرف مسائل اقتصادی موزه شمال غرب کلرادو (The Museum of Northwest Colorado) اقدام کردند و پل نولز از تیم مدیریت موزه تصمیم گرفت با افزودن یک آیتم دیدنی به کلکسیون معروف این موزه از جزئیات زندگی گاوچرانی، این یاری را جبران کند.

از دید نولز، دیوار پشت موزه فضای عظیم و مناسبی برای رسم یک دیوارنقش بود. وی در این باره می گوید: مطمئن نبودم بتوان یک نقاشی آبرنگ در آن ابعاد کشید بنابراین کمی تحقیق کردم و فهمیدم تعداد افرادی که تا به امروز به این کار دست زده اند زیاد نیست. فهمیدم عظیمترین نقاشی آبرنگ دنیا (جزئیی از مجموعه موزه هنر معاصر ماساچوست) 4.5 در 2.4 متر است. سپس دیوار پشتی موزه را اندازه گرفتم، 4.8 در 3 متر بود بنابراین فهمیدم اگر این کار را بکنیم می توانیم یک رکورد دنیای ثبت کنیم که علاوه بر یک اثر هنری فوق العاده، نمادی از غرب و این منطقه نیز خواهد بود.

نولز برای این کار از ایزرائیل هالووی یاری گرفت که دوران کودکی خود را در شهر کریگ گذرانده است و دورانی که این موزه یک پایگاه اجتماعی مهم بود را به یاد دارد.

نقاشی هالووی چوپانی را نشان می دهد که سوار بر اسب خود از عرض یک رودخانه عبور می نماید. این هنرمند آمریکایی امید دارد تا اوایل ماه دسامبر این نقاشی را تکمیل کند. تا آن موقع علاقمندان می توانند پیشرفت این پروژه را به صورت زنده در صفحه فیس بوک موزه کلرادو دنبال نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46535

به "عظیم ترین نقاشی دنیا در کلرادو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عظیم ترین نقاشی دنیا در کلرادو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید