بنرهای نمایشی زنان در مشهد را چه کسی حذف کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیریت فرهنگی شهر مشهد ظاهرا رویه تازه ای درباره زنان در پیش گرفته است. به تازگی بنر تبلیغاتی نمایش دپوتات به کارگردانی کیوان صباغ و حامد وکیلی که در مشهد اجرا می گردد، روی بیلبوردهای خیابان های این شهر بدون تصویر زنان نقش بسته است. البته مسئولان شهری دخالت در این حوزه را جزو وظایف خود نمی دانند.

بنرهای نمایشی زنان در مشهد را چه کسی حذف کرد

به گزارش خبرنگاران، روزنامه شهروند در ادامه نوشت: احسان اصولی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد در این باره می گوید که در همه کشور یک قانون واحد در حوزه فرهنگی وجود دارد و مشهد هم از همین قوانین تبعیت می نماید: ممکن است بحث هایی به واسطه تقدس مشهد داشته باشیم اما با این مسائل در تعارض نیست. او که از جزییات این خبر اطلاع زیادی نداشت شرح داد: موارد این چنینی بر عهده کمیته نظارتی وزارت ارشاد است و مدیریت شهری در این زمینه مسئولیتی ندارد. گاهی ممکن است سلیقه و دیدگاه مدیران دخالت داشته باشد اما در این مورد اخیر نمی دانم ماجرا چیست. به هر حال نمی گردد قانونی که در تهران اجرا می گردد در مشهد اجرا نگردد.

او می گوید مطالبه شورای مشهد از دستگاه های دیگر همیشه این است که مردم احساس نکنند میان آنها و مردم شهرهای دیگر تفاوتی وجود دارد: ما با مسئولان ارشاد در تعامل هستیم و قطعا دلیل این اتفاق را هم از آنها جویا می شویم.

چند روز قبل هم خبری درباره حذف زنان از بنر نمایش چند مسافر به کارگردانی محمد رحمانیان در مشهد منتشر شد. البته او این موضوع را رد کرد و گفت که تئاتر چند مسافر در مشهد دچار هیچ مشکلی نگردیده است. این بار اما اتفاقی که مشابه آن در سال های قبل چندین بار در مشهد دیده گردیده بود، تکرار شد و تصویر این بنر در خیابان های مشهد بدون زنانی چون نسرین مقانلو و مونا بارانی نصب شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 496

به "بنرهای نمایشی زنان در مشهد را چه کسی حذف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنرهای نمایشی زنان در مشهد را چه کسی حذف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید