برترین و بدترین خبر سال از نظر شهردار تهران ، چه چیزی زاکانی را ناراحت کرد؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شهردار تهران گفت: نابه سامانی های مالی و ایجاد فشار آن برای مردم نیز خبر ناراحت کننده سال جاری برای من بود که دیگر باعث اسباب استیصال مردم شده است.

برترین و بدترین خبر سال از نظر شهردار تهران ، چه چیزی زاکانی را ناراحت کرد؟

به گزارش خبرنگاران، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگوی عیدانه پیرامون شاخص ترین عملکرد شهرداری تهران در سال گذشته گفت: مهم ترین عملکرد شهرداری در سال گذشته به اعتقاد من فراوری سند تحول چهارگانه کلان شهر تهران و اقدام در جهت تحقق این سند است. البته این سند ابعاد مختلفی دارد. یعنی هم در حوزه حمل و نقل کارهای بسیار خوبی اجرا شده و هم در حوزه زیرساخت های شهر و امور فرهنگی و اجتماعی قدم های بلندی را برداشته ایم. در ادامه نیز در جلساتی که قرار است برگزار گردد، ابعاد این اقداماتی که پیش تر اجرا شده و در آینده نیز انجام خواهد شد، برای شهروندان روشن تر خواهیم کرد.

شهردار تهران در ادامه پیرامون خبر خشنود کننده ای که سال گذشته شنیده بود، گفت: خبر خشنود کننده سال جاری برای من حضور پرشور مردم و افتخار آفرینی آنان در 22 بهمن با وجود مسائل متعدد مالی بود.

زاکانی در سرانجام نابه سامانی های مالی را خبر ناگوار سال جاری برای خود دانست و گفت: نابه سامانی های مالی و ایجاد فشار مالی برای مردم نیز خبر ناراحت کننده سال جاری برای من بود که این موضوع دیگر باعث اسباب استیصال مردم شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 اسفند 1401 بروزرسانی: 29 اسفند 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 87284

به "برترین و بدترین خبر سال از نظر شهردار تهران ، چه چیزی زاکانی را ناراحت کرد؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "برترین و بدترین خبر سال از نظر شهردار تهران ، چه چیزی زاکانی را ناراحت کرد؟" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین و بدترین خبر سال از نظر شهردار تهران ، چه چیزی زاکانی را ناراحت کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید