خبرنگاران مربی تیم جوانان: آینده ای درخشان در انتظار هاکی روی یخ ایران است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- مربی تیم نوجوانان و جوانان اینلاین هاکی گفت: هاکی نسبت به سایر ورزش ها خیلی گران است اما علاقه ای که در شاگردانم می بینم، نشان از آینده ای بسیار درخشان برای این رشته در ایران است.

خبرنگاران مربی تیم جوانان: آینده ای درخشان در انتظار هاکی روی یخ ایران است

صدف منصوری روز آدینه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: حدود 20 سال است که اسکیت و هاکی کار می کنم و باعث خوشحالی است که بعد از سال ها تیم ملی هاکی روی یخ زنان تشکیل شد و آرزوی دیرینه تمامی بازیکنان تحقق یافت. تنها چیزی که تصور نمی کردیم تا روزی روی آن تمرین کنیم، وجود پیست یخی هاکی استاندارد در ایران بود.

وی اضافه نمود: هاکی روی یخ خیلی جای پیشرفت دارد زیرا یک رشته المپیکی است و گرچه در آن زیاد تجربه نداریم اما بسیاری از حرکاتش با اینلاین هاکی شباهت دارد. فکر می کنم زود پیشرفت می کنیم و جزو تیم های مطرح آسیا و حتی دنیا می شویم.

مربی تیم نوجوانان و جوانان اینلاین هاکی عنوان نمود: به عنوان مربی در ورامین 50 شاگرد دارم که در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان هستند. گرچه در رده بزرگسالان کار می کنیم و شاید سطح ما نسبت به کشورهای دیگر پایین تر باشد اما نونهالان ما از الان به دلیل شروع کار ملی پوشان هاکی روی یخ این امکان را دارند که در آینده به بیشترین موفقیت ها دست یابند.

وی اعلام کرد: در این دوران کرونا هم رفت و آمدها سخت است و هم بی برنامه گی در باز بودن باشگاه ها سبب شد تا خیلی عقب بمانیم. تیم ما حداقل از وارمین تا تهران 2 ساعت در راه است و قبل از آنکه بازیکنان سوار اتوبوس شوند باید آنان و اتوبوس را ضدعفونی کنیم و موقع برگشت هم همین کار تکرار می گردد اما عشق بازیکنان را می توانم در چشمان آنان با بازی بر روی پیست یخی ببینم. آنان در تمرینات اینلاین کمتر حضور می یابند اما بر روی پیست یخی همه شرکت می نمایند. زیرا دنیای جدیدی برای بازیکنان است.

منصوری یادآور شد: بازیکنان با این شرایط بی ثباتی مالی برای خرید تجیهزات معمولی و با توجه خوب نبودن شرایط مالی خانواده ها شرایط سختی دارند. اما این پیست از نظر تجهیزات کفش، خیلی به بازیکنان یاری می نماید. بیشتر تجهیزات هاکی روی یخ با اینلاین یکی است و مقداری فرق دارد که سعی می کنیم به مرور زمان آنها را تهیه کنیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39836

به "خبرنگاران مربی تیم جوانان: آینده ای درخشان در انتظار هاکی روی یخ ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی تیم جوانان: آینده ای درخشان در انتظار هاکی روی یخ ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید