بیرانوند: لیگ سال جاری پاک ترین بود، با پرسپولیس قهرمانی آسیا را می خواهم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس گفت: سال جاری شاهد برگزاری پاک ترین لیگ بودیم و پرسپولیس با شایستگی به عنوان قهرمانی رسید.

بیرانوند: لیگ سال جاری پاک ترین بود، با پرسپولیس قهرمانی آسیا را می خواهم

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: خدا را شکر می کنم که این قهرمانی برای پرسپولیس به دست آمد. از همه طرفداران و بازیکنان و کادر فنی تشکر می کنم. سال جاری سال خیلی سختی بود. سال جاری لیگ ما یکی از برترین ها بود و فکر نمی کردم که قهرمانی به روز آخر کشیده گردد. پاک ترین جام را سال جاری داشتیم و این قهرمانی را به طرفداران تبریک می گویم.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس اضافه نمود: طرفداران و بازیکنان ما لیاقت این قهرمانی را داشتند. بازیکنان ما با همه توان جنگیدند و فکر بزرگی داشتند که به این افتخار رسیدند. از این قهرمانی و اینکه طرفداران ما خشنود هستند لذت می برم.

وی اظهار داشت: نمی گویم این قهرمانی برای من کوچک است اما من با پرسپولیس می خواهم قهرمان آسیا شوم. خشنودی ما شاید تا همین فردا باشد که جشنی در تهران برگزار کنیم تا طرفداران ما شادی نمایند اما از پس فردا برای کسب یک جام دیگر آماده می شویم. دم همه طرفداران پرسپولیس گرم.

منبع: فرارو
انتشار: 29 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 88701

به "بیرانوند: لیگ سال جاری پاک ترین بود، با پرسپولیس قهرمانی آسیا را می خواهم" امتیاز دهید

1 کاربر به "بیرانوند: لیگ سال جاری پاک ترین بود، با پرسپولیس قهرمانی آسیا را می خواهم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: لیگ سال جاری پاک ترین بود، با پرسپولیس قهرمانی آسیا را می خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید