بیماریابی و نمونه برداری؛ دو شاخصه اصلی قطع زنجیره انتقال

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: بیماریابی و نمونه برداری دو شاخصه اصلی قطع زنجیره انتقال به شمار می رود.

بیماریابی و نمونه برداری؛ دو شاخصه اصلی قطع زنجیره انتقال

به گزارش خبرنگار رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: عملکرد دانشگاه را مثبت ارزیابی می کنم، اما اگر از همان روز های ابتدایی، خود مراقبتی مراعات می شد، تعداد فوتی ها نیز کاهش می یافت.

آقازاده درباره مقابله با کرونا اضافه کرد: رفتار ویروس کرونا نامشخص است به طوری که در مواردی فرد 80 ساله درمان می گردد، اما جوانی فوت می گردد.

او درباره اهمیت نمونه گیری بیماران سرپایی بیان نمود: نمونه گیری سرپایی تا زمانی باید ادامه یابد که تعداد مبتلایان به صفر رسیده و زنجیره انتقال بیماری قطع گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با تاکید بر تشکیل تیم درمان در شهرستان ها گفت: تشکیل تیم درمان یکی از ضرورت های حوزه درمان بیماران کرونایی است. همچنین حضور تمام وقت متخصص بیهوشی در بیمارستان های درگیر با کرونا نیز امری بسیار مهم است.

آقازاده درباره فاصله گذاری اجتماعی اضافه کرد: تا انتها بیماری کرونا می بایست ازدحام جمعیت در شهرستان ها کاهش یافته و فاصله گذاری اجتماعی نیز به طور کامل رعایت گردد.

به گفته او، بیماریابی و نمونه برداری دو شاخصه اصلی در قطع زنجیره انتقال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره پرداخت کارانه ها نیز ابراز کرد: در رابطه با پرداخت اضافه کار، کارانه و بدهی های مانده همکاران به محض دریافت بدهی های بیمه ها نسبت به پرداخت آن ها به وسیله کمیته تخصیص اقدام می گردد.

ن م

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 30245

به "بیماریابی و نمونه برداری؛ دو شاخصه اصلی قطع زنجیره انتقال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماریابی و نمونه برداری؛ دو شاخصه اصلی قطع زنجیره انتقال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید