بیماری رئیس سازمان لیگ والیبال و کوشش فرد خاص برای ریاست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال در حالی از روز یکشنبه شروع خواهد شد که زمزمه های تغییر در ریاست سازمان لیگ قوت گرفته است. شهرام عظیمی که حضورش در رأس سازمان لیگ از ابتدا مخالفانی به همراه داشت، به روزهای پایانی ریاستش نزدیک می گردد.

بیماری رئیس سازمان لیگ والیبال و کوشش فرد خاص برای ریاست

پس از حضور عظیمی، سازمان لیگ به کمیته رویدادها و مسابقات تغییر نام داد و مجدداً با آغاز سی و پنجمین دوره رقابت ها، این کمیته به سازمان لیگ تغییر نام داد.

پس از نقدها فراوانی که به نحوه عملکرد عظیمی وارد شد، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به فکر ایجاد تغییر و تحولات در این بخش افتاده است. علاوه بر این، شهرام عظیمی به علت شدت گرفتن بیماری اش حدود 10 روز در بیمارستان بستری است و تشدید بیماری وی، رفتنش را قوت بخشیده است.

خبرنگاران کسب اطلاع کرد که با قوت گرفتن رفتن عظیمی، یکی از افراد داخل فدراسیون در پی جذب رضایت فدراسیون نشین ها برای ریاست سازمان لیگ است. نگاه مثبت فدراسیون نیز روی این فرد خاص وجود دارد اما رئیس فدراسیون باید در انتخاب رئیس نو دقت بیشتری داشته باشد چرا که حضور یک فرد غیرمتخصص در این سِمت، مسائل را بیشتر خواهد نمود و رفتن عظیمی راهگشا نخواهد بود.

علاوه بر تغییر در ریاست سازمان لیگ، فیروزی رئیس کمیته داوران نیز در آستانه برکناری واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 66722

به "بیماری رئیس سازمان لیگ والیبال و کوشش فرد خاص برای ریاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماری رئیس سازمان لیگ والیبال و کوشش فرد خاص برای ریاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید