کار با الکنو لذت بخش است، با کسی تعارف نداریم و شفاف هستیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال در مصاحبه با خبرنگاران، درباره شرایط و شرایط اردو گفت: 80 درصد تمرکزم برای نگهداری و کنترل شرایط اردو است. خدا را شکر بازیکنان پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت می نمایند و فرهنگ خوبی حاکم است و نتیجه آن از تست های کرونا معین است.

کار با الکنو لذت بخش است، با کسی تعارف نداریم و شفاف هستیم

وی اضافه نمود: تست های کرونا در آزمایشگاه معتبر دو بار چک و همه چیز دقیق انجام می گردد. نمی توانیم آمار را به صفر برسانیم اما تا جایی که امکان دارد آن را به حداقل رسانده ایم. هیچگونه تعارفی با کسی نداریم و اگر نتیجه تست بازیکنی مثبت گردد، آن را به وسیله سایت رسمی فدراسیون اعلام خواهیم کرد.

افروزی درپاسخ به این سوال که آیا نتیجه تست وادی برای دومین بار مثبت شده است؟ گفت: نتیجه تست وادی مثبت نیست؛ به همین دلیل اعلام نکردیم. با توجه به اینکه وادی از قرنطینه می آید در آخرین تست او نتیجه 39.5 بود که اکثراً این را منفی اعلام می نمایند اما ما حساسیت زیادی به خرج دادیم و احتمالاً لاشه های کووید در مجاری سینوسی و بینی باقی مانده است. به همین دلیل وادی دو روز در ایزوله خواهد ماند و سپس از او مجدداً تست خواهیم گرفت. در صورتی که دو نتیجه تست منفی باشد به اردو بازخواهد گشت. هیچگونه سانسوری نداریم و با شفافیت تمام نتایج مثبت را اعلام خواهیم کرد.

پزشک تیم ملی والیبال درباره آخرین شرایط آسیب دیدگی کتف سعید معروف گفت: شرایط معروف و کتفش خوب است. درمان کوچکی روی او انجام داده ایم و در حال حاضر مسئله ای وجود ندارد. مصدوم جدی در اردو نداریم. مجرد درمان کوچکی روی پایش انجام داد و پوریا فیاضی حدود سه روز است که تمرینات خود را شروع نموده و مسئله ای ندارد.

افروزی درباره ارتباطش با الکنو سرمربی تیم ملی والیبال تأکید کرد: بسیار شگفت زده شدم. شاید با توجه به چیزهایی که درباره الکنو دیده و شنیده بودم فکر می کردم که رفتارش تند باشد اما الکنو بی نهایت انسان خوبی است و از کار کردن با او لذت می برم. نتیجه دریافت در جهان به همین راحتی به دست نمی آید و پشت آن دانش بالایی است. مطمئناً فرد باید در همه زمینه ها با دید باز عمل کند. الکنو چنین شخصیتی دارد و قهرمان المپیک شد. ارتباط قوی با او دارم و الکنو حدوداً روزی یک ساعت راجع به مسائل درمانی بازیکنان با من صحبت می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56676

به "کار با الکنو لذت بخش است، با کسی تعارف نداریم و شفاف هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار با الکنو لذت بخش است، با کسی تعارف نداریم و شفاف هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید