بی تی اس به فورتنایت می آید، بلک پینک به پابجی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، گروه موسیقی کی پاپ بی تی اس برای رونمایی از نسخه کوریوگرافی شده موزیک ویدیوی دینامیت، یک برنامه در بازی فورتنایت به تاریخ 26 سپتامبر (5 مهر) ترتیب خواهد داد. از سوی دیگر گروه موسیقی کی پاپ بلک پینک قصد برگزاری یک رویداد در بازی پابجی را دارد.

بی تی اس به فورتنایت می آید، بلک پینک به پابجی

بتل رویال یکی از پرطرفدارترین پدیده های تاریخ بازی های ویدیویی و کی -پاپ از محبوب ترین سبک های موسیقی در عصر کنونی محسوب می شوند. این دو پدیده در کنار هم می توانند بسکمک از طرفداران را به خود جذب کنند و یک همکاری بسیار بزرگ را تشکیل دهند.

بازی پابجی اولین بازی در سبک بتل رویال محسوب نمی گردد ولی می توان آن را اولین بازی بتل رویال پیروز خطاب کرد. هدف بازی پابجی ساده است؛ باید در جزیره ای در مقابل 99 بازی کن زنده بمانید تا برنده شوید. بازی پابجی توانست با پیاده سازی خوبی که ایده بتل رویال داشت بازی کنان زیادی را جذب کند و دیده شدن این بازی، به جابه جایی رکورد های بسکمک منجر شد.

بازی های بسکمک برای پیروی از پابجی تلاش کردند اما پیروزیتی کسب نکردند تا این که شرکت اپیک گیمز پا به میدان گذاشت. فورتنایت ارایه شرکت اپیک گیمز از بتل رویال بود و توانست با هدف دریافت دامنه وسیع تری از مخاطبان، دربر داشتن قابلیت های جدید مانند ساخت و ساز و گیم پلی ساده تر در مقابل پابجی قد علم کند. با وجود محبوبیت بسیار بالایی که امپراطوری بزرگ پابجی روی آن بنا نهاده شده بود، فورتنایت پیروز شد حتی به پیروزیت های بزرگ تری دست پیدا کند و از رکوردهای پابجی هم عبور کند.

این که کدام یک از دو بازی فورتنایت و پابجی بهتر هستند کاملا به سلیقه بازی کن باز می گردد. در کل می توانیم بگوییم این دو بازی هر دو خوش ساخت ولی متفاوت هستند؛ اما چیزی که بر همگان آشکار است، عظمت و نفوذ این دو بازی در صنعت بازی های ویدیویی می باشد. برای هر دوی این بازی ها مسابقات بزرگی برگزار می گردد. بازی فورتنایت حتی به یک مرکز نمایش و تبلیغ برای دیگر آثار هنری تبدیل شده. از نمایش تریلر و اکران فیلم گرفته تا برگزاری کنسرت در فورتنایت رخ می دهند.

به جرات می توان گفت گروه موسیقی بی تی اس بزرگ ترین اسم در کل تاریخ کی پاپ به شمار می رود. کی پاپ نوعی موسیقی پاپ است و همان طور که از اسم آن می توان فهمید، از کره سرچشمه گرفته و پایکوبی و ویژگی های آن، باعث تمایز کی پاپ میان دیگر شاخه های پاپ شده. گروه بی تی اس که افتخارات بسیار زیادی در کارنامه خود دارد، پیروز شده موسیقی کی پاپ را در تمام دنیا یک مرحله جلوتر ببرد و در این میان رکورد های بسکمک را به نام خود ثبت کند. گروه بی تی اس سیزده رکورد را در کتاب گینس به نام خود ثبت کرده و توانسته به پیروزیت هایی مانند پرفروش ترین هنرمند در کره، تنها گروه کی پاپ حاضر در جدول بیلبورد به مدت یک سال و حضور به مدت 196 هفته در صدر این جدول دست پیدا کند.

جدیدترین آلبوم این گروه که نقشه روح (Map of the Soul) نام داشت، پارسال عرضه شد و توانست علاوه بر جوایز بسیار، به پرفروش ترین آلبوم کل تاریخ در کره جنوبی تبدیل گردد. این گروه مدتی پیش آهنگی به نام دینامیت تولید کرده که مانند تمام آثار این گروه توجه زیادی به آن معطوف شده و موزیک ویدیوی آن، رکور پربیننده ترین موزیک ویدیو در 24 ساعت را به دست آورده و هنوز هم در حال دیده شدن است.

گروه موسیقی کی پاپ بلک پینک از دید بسکمک از طرفداران کی پاپ، محبوب ترین گروه کی پاپ با اعضای دختر در دنیا محسوب می گردد. اولین آلبوم استودیویی این گروه که بلک پینک در منطقه شما (Blackpink in Your Area) نام داشت دو سال پیش عرضه شده و ستایش های زیادی دریافت کرده است. گروه بلک پینک نسبت به بی تی اس مدت فعالیت کوتاه تری داشته و افتخارات زیادی مانند حضور مکرر در جدول بیلبورد کسب کرده. همچنین موزیک ویدیوی Ddu-Du Ddu-Du از این گروه رکورد پربازدیدترین موزیک ویدیوی کی پاپ را در وب سایت یوتوب دارد. این گروه پس از وقفه ای کوتاه در فعالیت، اخیرا آهنگ جدیدی به نام بستنی (Ice Cream) را با همکاری سلنا گومز، منتشر کرده و دوباره با قدرت وارد عرصه تولید آثار جدید شده.

گروه های پرطرفداری مانند بی تی اس و بلک پینک، و این دو بازی ویدیویی گه گاه در تاریخ رخ می دهند؛ ولی همکاری بین این دو واقعا اتفاقی مهم محسوب می گردد. این دو رویداد که برگزاری نزدیک آن ها بی دلیل نیست، بدون شک توجه بسیار زیادی را جلب خواهند کرد.

موزیک ویدیوی جدید بی تی اس همراه با پایکوبی های آن به فورتایت می آید

معمولا گروه بی تی اس پس از منتشر شدن نسخه معمولی موزیک ویدیوهای خود، نسخه کوریوگرافی شده آن ها را منتشر می کند. این نوع از موزیک ویدیوها، تمرکز بیش تر روی حرکت خود اعضای گروه دارند. حالا قرار بر این شده که پس از دیده شدن چشم گیر نسخه اصلی موزیک ویدیوی دینامیت، نسخه کوریوگرافی شده آن در تاریخ شنبه، 26 سپتامبر (5 مهر) در ساعت 3:30 بامداد به وقت ایران برای اولین به نمایش در بیاید.

نمایش اولیه این نسخه از موزیک ویدیوی آهنگ دینامیت در صحنه داخل بازی فورتنایت رخ می دهد و طرفداران می توانند در این مراسم حاضر شوند. بازی فورتنایت آیتم های پایکوبی داخل بازی جدیدی را به این بازی اضافه کرده که همین حالا می توانید این آیتم ها را از فروشگاه بازی فورتنایت تهیه کنید. این آیتم های پایکوبی توسط گروه بی تی اس طراحی شده اند و علاوه بر زمان نمایش گروه، می توان از آن ها در همه جای بازی استفاده کرد. استفاده از این آیتم ها مانند استفاده از دیگر آیتم های پایکوبی فورتنایت است و تفاوتی با آن ها ندارد.

البته اگر طرفدار این نمایش هستید ولی با زمان بدموقع این اتفاق به وقت ایران مشکل دارید، نیازی به نگرانی نیست و می توانید خودتان را به تکرار این رویداد برسانید. این تکرار در همان روز، یعنی 26 سپتامبر (5 مهر) ولی در ساعت 3:30 بعد از ظهر به وقت ایران رخ می دهد تا کسانی که پیروز به رسیدن به نمایش اولیه نشدند هم از برنامه لذت ببرند. فراموش نکنید که بعد از نمایش این موزیک ویدیو در هر دو دور، ریمیکسی از آهنگ دینامیت که اختصاصی بازی فورتنایت است، در این بازی پخش می گردد.

ایموت های (emote) جدیدی هم با طراحی پایکوبی آهنگ دینامیت به فورتنایت اضافه شده اند که می توانید برخی از آن ها را در ادامه ببینید:

در کنار رویداد رسمی بی تی اس، طرفداران یک سرور اختصاصی را برپا کرده اند. در این سرور برنامه هایی حول محور آهنگ دینامیت برگزار می شوند. همچنین می توانید همراه با دیگران موزیک ویدیوی دینامیت را در این سرور بازسازی کنید.

چگونه در کنسرت بی تی اس در فورتنایت شرکت کنیم؟

اگر قصد شرکت در این رویداد را دارید می توانید طبق مراحلی که در ادامه شرح می دهیم عمل کنید. البته پیشنهاد می کنیم برای اطمینان، کمی زودتر از زمان معین شده وارد بازی شوید که در پیدا کردن محل مورد نظر قبل از شروع برنامه دچار مشکل نشوید.

  • در منوی اصلی بازی، گزینه Change در گوشه پایین و سمت راست صفحه را اتنخاب کنید.
  • از گزینه های پیش رو، گزینه پارتی رویال (Party Royal) را انتخاب کنید و روی دکمه تایید بزنید. در حالت پارتی رویال قابلیت های مبارزه بازی فورتنایت حذف شده اند و این حالت مختص به برگزاری چنین رویداد هایی است.
  • پس از تایید کردن حالت پارتی رویال، در منوی اصلی روی گزینه شروع بازی بزنید.
  • با استفاده از نقشه به سمت صحنه نمایش اصلی بروید و در آن جا فرود بیایید.
  • پس از فرود، به دنبال فروشگاه SOFDEEZ بگردید.
  • جاده کنار فروشگاه را دنبال کنید تا به تابلوی راهنمایی که به صحنه نمایش اشاره می کند برسید.
  • از پل بگذرید و جهت را ادامه دهید.
  • وقتی به صحنه اصلی رسیدید برای شروع شدن نمایش مورد نظر صبر کنید.
  • اگر قصد دارید همراه با دوستان تان در مراسم حاضر شوید قبل از شروع کردن بازی، از منوی اصلی بخش اجتماعی را باز کنید و دوستانی که می خواهید را به گروه خود اضافه کنید.

اعضای گروه بلک پینک در راه پابجی موبایل هستند

در روزهای گذشته حساب توییتر پابجی موبایل در حال اشاره کردن به یک اتفاق جدید بوده. بعد از چندین توییت، سازنده های بازی پابجی موبایل اعلام کردند قصد برگزاری یک رویداد همراه با گروه بلک پینک را دارند. متاسفانه اطلاعاتی که از این رویداد داریم بسیار محدود است و هنوز تیم پابجی موبایل جزییات این همکاری و حتی تاریخ شروع آن را اعلام نکرده. البته اولین بار نیست که این دو تیم را کنار همدیگر می بینیم و قبلا، از آهنگ های بلک پینک در بازی پابجی پخش شده.

این همکاری بلک پینک در منطقه شما نام گذاری شده و اسم آن به اولین آلبوم استودیویی این گروه اشاره می کند. طبق تصاویری که منتشر شده احتمال می دهیم تفنگ ها و ماشین هایی به رنگ صورتی به بازی پابجی موبایل اضافه گردد. در یکی از عکس های منتشر شده لایت استیک های چکش شکل این گروه را می بینیم و بعید نیست این لایت استیک ها را به عنوان یک اسلحه در بازی پابجی موبایل ببینیم.

توییتر گروه بلک پینک هم تصاویری از حساب کاربری اعضای این گروه که ظاهر آن ها در بازی پیاده سازی شده است منتشر کرده. در این تصاویر آدرس حساب اعضای گروه بلک پینک معین است و می توان به اعضای این گروه درخواست دوستی در بازی پابحی ارسال کرد.

اگر قصد ارسال درخواست به اعضای این گروه دارید یا می خواهید حساب کاربری اعضا را مشاهده کنید، نام کاربری آن ها به شرح زیر است:

  • LisaPUBGM: 51009791380
  • JenniePUBGM: 51009797582
  • RoséPUBGM: 51009801702
  • JisooPUBGM: 51009780171

با این که این همکاری ها بزرگ ترین رویدادها در تاریخ این بازی ها نیستند ولی بدون شک دیدن این چهار نام پرعظمت در کنار همدیگر اتفاقی متداول نیست و چنین رویداد هایی، مخصوصا در زمانی نزدیک به هم پدیده ای خاص است. اتفاقاتی که در راه هستند، می توانند از نظر تبلیغاتی کمک بسکمک به این گروه های موسیقی کره ای و بازی های ویدیویی بکنند و با جلب نگاه همگان، این نام ها را سر زبان ها بیاندازند.

منابع:اپیک گیمز، توییتر پابجی، توییتر بلک پینک

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41131

به "بی تی اس به فورتنایت می آید، بلک پینک به پابجی" امتیاز دهید

2 کاربر به "بی تی اس به فورتنایت می آید، بلک پینک به پابجی" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی تی اس به فورتنایت می آید، بلک پینک به پابجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید