تاریخ اکران فیلم های جدید DC از سال 2021 تا 2023

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پس از یک سال تعطیلی پی در پی، تأخیر مداوم و اولین پخش آنلاین زن شگفت انگیز 1984 (Wonder Woman 1984) و اکنون پس از انتظاری طولانی برای اکران لیگ عدالت؛ نسخه زک اسنایدر (Zack Snyders Justice League)، دنیای فیلم های کامیک DC پایان دوباره فعالیت خود را از سر می گیرد. DCEU همچنین تعداد زیادی فیلم برای آینده آماده نموده که هر روز تعداد بیشتری به آن ها اضافه می گردد. بعضی همچنان در حال کار هستند، بعضی تولیدات رو به اتمام هستند و تعداد زیادی از تریلرها برای اجرا آماده می شوند. بعضی هم هنوز در کتاب ها هستند و تاریخ مشخصی برای اکران ندارند.

تاریخ اکران فیلم های جدید DC از سال 2021 تا 2023

دفعه بعدی که مارول 18 فیلم دیگر را در تقویم انتشار MCU قرار می دهد، انتظار داشته باشید لیست DC دو برابر شود. کمپانی برادران وارنر از سال 2022 میخواهد هر سال چهار فیلم بر پایه DC در سینما و نمایش های سریالی جدید داشته باشد. همانطور که والتر هامادا، رییس فیلم DC به نیویورک تایمز گفت؛ با هر فیلمی که اکنون در حال مشاهده آن هستیم، به این فکر می کنیم که حدبیشتر اسپین آف بالقوه آن چند قسمت می تواند باشد

با توجه به این نکته های مهم، در اینجا آخرین اطلاعات درباره فیلم و سریال های جدید کامیک DC را ارائه کردیم.

1. جوخه انتحار (The Suicide Squad)

  • تاریخ اکران: 6 آگوست 2021

پس از جست وجوی بسیار برای یافتن کارگردان، جیمز گان برای نوشتن و کارگردانی فیلم دوم جوخه انتحار استخدام شد. منابع نزدیک به او می گویند که این فیلم بر مجموعه ای کاملا جدید از کاراکترها متمرکز خواهد بود و مارگو رابی، ویولا دیویس، یوئل کینامان و جی کورتنی بار دیگر در نقش های هارلی کوین، آماندا والر، کلنل ریک فلگ و کاپیتان بومرنگ بازی خواهند کرد.

جوخه انتحار به همراه تمام فیلم های 2021 برادران وارنر در سینماها و شبکه HBO Max اکران می شود.

  • هر آنچه درباره فیلم جوخه انتحار می دانیم

2. بتمن (The Batman)

  • تاریخ اکران: 4 مارس 2022

اولین فیلم انفرادی بتمن از دوران جدید DC در اکتبر 2014 اعلام شد. بن افلک در ابتدا قرار بود کارگردانی و نوشتن فیلم نامه را با همکاری جف جانز انجام دهد، اما طبق گزارش ها در ژانویه 2017 از کارگردانی استعفا داد تا بیشتر به بازیگری بپردازد.

مت ریوز در فوریه 2017 به عنوان کارگردان معرفی و این پروژه رسما با عنوان بتمن نامگذاری شد. در ژوئیه 2017، او تأیید کرد که فیلم نامه اصلی افلک را که شامل جو منگنیلو در نقش دث استروک بود، کنار گذاشته و از ابتدا آغاز به کار نموده است. ریوز اعلام ننموده که آیا منگنیلو هنوز عضوی از این فیلم هست یا نه.

بن افلک رسما از نقش بتمن کنار گذاشته شد و رابرت پتینسون در ماه مه سال 2019 انتخاب شد. فیلم جدید درباره بتمن جوانی است که در حال دفاع از گاتهام در مقابل دسیسه ریدلر و کت ومن (با بازی زوئی کراویتز) است. فراوری این فیلم با همه گیری کرونا قطع شد، اما اکنون قرار است در سال 2022 اکران شود.

  • 15 بار که بتمن آدم کشته است

3. حیوانات خانگی فوق العاده دی سی (DC Super Pets)

  • تاریخ اکران: 22 مه 2022

اگر تأخیرهای مربوط به کرونا باعث کندی فراوری نمی شدند، انتظار می رفت نسخه انیمیشن از سری DC گروه حیوانات خانگی فوق العاده (Legion of Super-Pets) در تابستان 2022 اکران شود. انتظار می رود کریپتو سگ قهرمان، سگ بتمن، ایس، گربه سوپرگرل، استریکی و کانگوروی پرنده زن شگفت انگیز، جامپا، در انیمیشن کارگردانان جرد استرن و سم لوین حضور داشته باشند چون این دو کارگردان قصد دارند چیزی را برای سرگرمی به بچه ها ارائه نمایند تا زمانی که بزرگتر شوند و آماده فیلم های قوی تر و داستان های مهیج تر باشند.

4. بلک ادم (Black Adam)

  • تاریخ اکران: 29 جولای 2022

راک یا همان دواین جانسون از سال 2008 نامش در لیست فیلم بلک ادم آمده بود و هواداران مشتاقانه منتظر دیدن او در این نقش بودند. یک فیلم مستقل از بلک ادم در ژانویه 2017 اعلام شد. بلک ادم یکی از معروف ترین های شزم است، اما در تحولات اخیر کامیک، این شخصیت بیشتر به یک ضد قهرمان تبدیل شده است.

در سال 2020، کمپانی برادران وارنر فاش کرد که بلک ادم همچنین مقدمه ای برای چندین عضو لیگ عدالت و تجسم قدیمی آن، از جمله هاوک من، اتم اسمشر ، سیکلون و دکتر فیت خواهد بود که هیچ کس دیگری به جز پیرس برازنان این نقش را بازی نخواهد نمود.

5. فلش (The Flash)

  • تاریخ اکران: 4 نوامبر 2022

فیلم انفرادی فلش تغییرات سریع و زیادی در کارگردان ها، تهیه نماینده ها و فیلم نامه نویس ها داشت. اما در حال حاضر، ازرا میلر قرار است در فیلمی بازی کند که بعضی عناصر داستانی آن از یارییک های فلشپوینت دی سی (DC Comics Flashpoint) گرفته شده است. در این فیلم دو بتمن هم بازی خواهند کرد و بن افلک و مایکل کیتون قرار است نقش هایشان را دوباره تکرار نمایند.

6. آکوامن 2 (Aquaman 2)

  • تاریخ اکران: 16 دسامبر 2022

با موفقیت قسمت اول آکوامن، این منطقی بود که یک دنباله هم برای آن ساخته شود. فیلم اول، اگرچه شاید کمی کلیشه ای بود، اما به شدت سرگرم نماینده بود و یک نمایش بصری خیره نماینده داشت.

کارگردان جیمز وان برای صحنه های میانی آکوامن چیزهای زیادی را کنار گذاشت. بلک مانتا (معروف به دیوید کین) با وجود سقوط ناخوشایندش از صخره، با کمال تعجب هنوز هم خوب است. دکتر استفان شین، با بازی رندل پارک درخواست بلک مانتا را تضمین نموده است. این دو معامله ای را انجام می دهند که اگر کین او را به آتلانتیس راهنمایی کند، شین به او یاری می نماید تا انتقام خود را از آکوامن بگیرد. اگرچه تعیین نیست که آیا پارک برای بازی آکوامن 2 برمی شود یا نه، اما وان در دسامبر 2018 به پلیگان گفت که امید دارد این بازیگر برشود.

  • استودیوی برادران وارنر برای ساخت آکوامن 2 آماده می شود

7. شزم؛ خشم خدایان (Shazam; Fury Of The Gods)

  • تاریخ اکران: 2 ژوئن 2023

هنری گایدن، برای نوشتن فیلم نامه این پروژه بازخواهد گشت و کارگردان دیوید اف سندبرگ و تهیه نماینده پیتر سفرن هم با توجه به موفقیت فیلم اول انتظار می رود که برگردند. زکری لیوای و آشر انجل، که به ترتیب نقش شزم و بیلی بستین را بازی می نمایند، به همراه بیشتر بازیگران این فیلم حضور دارند! و البته هلن میرن به عنوان شرور در آن حضور دارد و گفته می شود نقش هسپرا را بازی می نماید.

درباره طرح این فیلم اطلاعات زیادی در دست نیست، اما گفته می شود که بعد از سلب قدرت از دکتر تادئوس سیلوا و انداختن وی به زندان، یک کترپیلار نابغه شیطانی به او نزدیک می شود! شخصیت شرور کامیک مستر مایند. سندبرگ به پلیگان گفت که امیدوار است بتواند جادوی کمیک های دنباله دار را بیشتر کند.

  • هنری کویل نقش سوپرمن را در فیلم شزم 2 ایفا نخواهد نمود

فیلم های در دست ساخت و بدون تاریخ DC

8. زن شگفت انگیز 3 (Wonder Woman 3)

زن شگفت انگیز در قسمت های قبل موفقیت قابل توجهی بدست آورد. اولین فیلم انفرادی DCEU با نام زن شگفت انگیز در جنگ جهانی دوم و قسمت دوم با نام زن شگفت انگیز 1984 در دهه 80 رخ می دهد. پتی جنکینز، کارگردان و نویسنده مشترک فیلم زن شگفت انگیز گفت که سومین فیلم این مجموعه، این قهرمان را به دوران حاضر می رساند.

جنکینز در ژانویه به ونیتی فر (مجله فرهنگی) گفت: من برای زن شگفت انگیز 3 برنامه های کاملا واضحی دارم. خواه آن را کارگردانی کنم یا نه، می بینم که چگونه او باید در تجسم من از زن شگفت انگیز شکل بگیرد. من علاقه زیادی به آن دارم.

  • گل گدوت برای حضور در زن شگفت انگیز 3 اعلام آمادگی کرد

9. پیس میکر (Peacemaker)

جان سینا در یک سریال تلویزیونی انحصاری HBO Max بازی خواهد نمود که از مجموعه جوخه انتحار جیمز گان نشأت می گیرد. سینا نقش خود را به عنوان پیس میکر، نوعی کاپیتان آمریکایی، که یکی از الهامات کمدین نگهبان (Watchmens The Comedian) است، دوباره تکرار می نماید.

10. بلو بیتل (Blue Beetle)

اولین اقتباس DC از بلو بیتل، سومین شخصیت قهرمان، جیم ریس را به صحنه می آورد و این اولین فیلم با یک کاراکتر لاتین (که شاید اولین ابرقهرمان لاتین باشد که به سینما راه می یابد) در پوشش کامیک است. بلو بیتل که توسط کیت گیفن، جان راجرز و کالی همر از سازندگان مینی سریالی با عنوان بحران در سرزمین بی کران (Infinite Crisis) خلق شده، داستان نوجوان مکزیکی-آمریکایی با بیشینه ابرقهرمانی عجیب را روایت می نماید که با یک اسکرب که موجودی فرازمینی است پیوند می خورد و توانایی های ابرانسانی پیدا می نماید که در استفاده از این قدرت چندان خوب عمل نمی نماید. پیش بینی می شود اقتباس سینمایی این شخصیت توسط آنجل مانوئل سوتو فیلم ساز پورتوریکیایی کارگردانی شود.

11. زاتانا (Zattana)

در ادامه موفقیت زن جوان نوید دهنده (Promising Young Woman)، WB و جی جی آبرامز تهیه نماینده، امرالد فنل را برای نوشتن فیلم زاتانا استخدام کردند. زاتانا که یک جادوگر فعال با قدرت واقعی طلسم سازی است، اغلب با بتمن و تیم لیگ عدالت تاریک ارتباط دارد.

12. لیگ عدالت تاریک (Justice League Dark)

در آوریل 2020، وارنرمدیا، HBO Max و جی جی آبرامز برنامه خود را برای آوردن تیم ابرقهرمانی متمایل به ماورالطبیعه در پلتفرمی در سطح HBO خاطرنشان کرد. در این نمایش جدید شخصیت های DC در دنیای لیگ عدالت تاریک، گروهی متشکل از جان کنستانتین، سوامپ تینگ، ددمن، زاتانا و ترایگان، دیو محبوس در بدن شوالیه قرون وسطایی متمرکز خواهند شد. همه از داگ لیمان گرفته تا گیلرمو دل تورو در طول سال ها با این اقتباس سینمایی سر و کار داشتند، اما اکنون این کامیک تحت نظارت آبرامز به شکل سریالی ارائه می شود. انتظار می رود فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی مرتبط با این موضوع هم در دست ساخت باشند.

منبع: Polygon

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54658

به "تاریخ اکران فیلم های جدید DC از سال 2021 تا 2023" امتیاز دهید

2 کاربر به "تاریخ اکران فیلم های جدید DC از سال 2021 تا 2023" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ اکران فیلم های جدید DC از سال 2021 تا 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید