تاناکوراهای تهران ، مراکزی برای خریدی ارزان و راحت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فروش محصولات دسته دوم یا استوک در همه جای جهان کاملا رایج بوده و همیشه نیز تاناکورا فروشی ها از بازار خوب و مشتری های خاص برخوردار هستند. جالب است بدانید که صنعت فروش وسایل، پوشاک و هر آنچه که در شرایط دسته دوم بودن کماکان قابلیت استفاده را دارد، پیشترها در کشورهای توسعه یافته و جهان اولی قاره های اروپا و آمریکا کلید زده شد و خیلی زود، محصولات استوک خارجی از طریق مرزهای کشور وارد و در بازار کهنه فروشان یا همان دسته دوم فروشان شهرهای مهم ایران همچون تهران عرضه و برای فروش قرار داده شدند. با گذشت زمان نام کهنه فروشی از روی این قبیل فروشگاه ها برداشته شد و به جای آن نام تاناکورا برگرفته از سریال اوشین که در دهه 60 غوغایی در تلویزیون ایران ایجاد کرد، بر روی این دسته از فروشگاه ها گذاشته شد. زمینه شغلی تاناکوراهای تهران کاملا متنوع بوده و تعدادی از آنان حتی برای فروش بهتر خود تلاش می کنند تا اجناس خارجی و دسته دوم را که متاسفانه در ذهن خریداران ایرانی بسیار بهتر از تولیدات جدید و نو داخلی هستند، وارد کرده و در مغازه های خود قرار دهند. با تمام این اوصاف و داستان های مختلف، مجله گردشگری خبرنگاران قصد دارد تا در این مطلب شما پایتخت نشینان را با دست دوم فروشی های تهران آشنا نماید تا اگر روزی به دنبال چیزهای خاصی بودید، بدانید باید به کدام نقاط از شهر تهران مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که خرید از تاناکورای تهران به هیچ عنوان نباید به معنای عدم تمکن مالی برای مردم تلقی شود، زیرا تاناکورا یک برند بزرگ با بی نهایت فروشگاه ذی ربط در اقصی نقاط این جهان هستی است.

تاناکوراهای تهران ، مراکزی برای خریدی ارزان و راحت

تاناکورای تهران: میدان ولیعصر

یکی از مشهورترین تاناکوراهای تهران، فروشگاهی است نرسیده به میدان ولیعصر که تقریبا همه نوع لباسی را می توان در میان محصولات آن پیدا کرد. ضروری است اگر بدانید تاناکورا فروشی میدان ولیعصر از جمله مغازه هایی بوده که بصورت کاملا تخصصی در حیطه تاناکورا فروشی فعالیت می کند و در تمام طول سال بدنبال خرید البسه تبلیغاتی و کهنه شده خارجی و همچنین، لباس های مرجوعی از کارخانه هایی بوده که پس از تولیدات انبوه خود از کیفیت نهایی لباس هایشان ناراضی هستند و قصد می کنند به جای دپو کردن، با قیمت کمتری به خریداران تاناکورایی بفروشند. همچنین، ذکر این نکته نیز لازم و ضروری است که تمام لباس های این فروشگاه اعم از لباس راحتی، لباس مجلسی، مانتو، پالتو، کفش و حتی لباس های مخصوص رشته های ورزشی نظیر شنا نیز پس از یک دوره شستشوی کامل با مواد ضدعفونی کننده و سپس اتوکشیدن وارد فاز فروش در این مکان خواهند شد و خیلی نیازی نیست با خرید خود از تاناکورای تهران نگران ایجاد بیماری های پوستی بر روی بدن خود شوید. با این حال، بهتر است هر چیزی را که از تاناکوراهای تهران خریداری می کنید، خود یکبار به دقت تمام سطوح داخلی و بیرونی آن را مورد شستشوی جدی قرار دهید. از قلم نیاندازید که تاناکورا فروشی میدان ولیعصر هر پنجشنبه بار جدید می آورد و اگر به دنبال چیزهای خاصی هستید، بهتر است در ساعات اولیه روز به این فروشگاه کوچک مراجعه نمایید.

آدرس تاناکورا فروشی میدان ولیعصر: تهران - خیابان کریمخان- نرسیده به میدان ولیعصر - شماره 215

تاناکورای تهران: بازار مولوی

بازار مولوی یکی از شناخته شده ترین بازارهای شهر تهران بوده که بی اغراق می توان در داخل بازار یا کوچه پس کوچه های اطراف آن از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پیدا کرد. مرکز دسته دوم فروشان یا همان تاناکورا فروشان مولوی در پاساژی به اسم بهشت، چمن یا باغچه بوده که شما باید برای حضور در بهشت کهنه فروشان مولوی که البته تمام البسه و وسایل مصرفی آنان به درستی ضدعفونی و تمیز شسته شده اند، خود را به کوچه امین الدوله برسانید و در انتهای کوچه، به دری با رنگی میان سبز و زرد برسید و با دادن حق ورودی وارد دنیای نه چندان زیبای دست دوم فروشی های تهران در شعبه مولوی شوید که در هر طرفی از آن می توان عباراتی همچون تا به حال دست توش نرفته و یا تا حالا پوشیده نشده و نوئه نوئه را شنید.

آدرس تاناکورا فروشان بازار مولوی: تهران - خیابان تختی - انتهای کوچه امین الدوله (پاساژ بهشت)

تاناکورای تهران: میدان رسالت

از دیگر قطب های فعال تهران در زمینه فروش محصولات تاناکورایی یا همان دسته دوم باید به تاناکورا فروشی های میدان رسالت که عموما در حدفاصل ایستگاه متروی گلبرگ و خیابان سمنگان قرار گرفته، اشاره کرد. در تاناک رسالت همه جور لباس رسمی و غیر رسمی با تناسب های فصلی وجود دارد که شیوه فروش این لباس ها توسط فروشندگان آنان با اینکه پیش از وارد شدن به مغازه ها درصد زیادی از خریداران ذهنیت منفی نسبت به محصولات آن ها دارند، فوق العاده جذاب و عجیب است و بی تعارف در کسری از زمان لباس های متنوع و رنگارنگ خود را بفروش می رسانند و بازار رقابتی جالب توجهی را نیز در این نقطه از شهر تهران برای خود ایجاد کرده اند. بد نیست بدانید تاناکورا فروشی های میدان رسالت تقریبا در تمام طول سال شلوغ و از مشتریان متعددی برخوردارند و در روزهای پایانی هفته و نزدیک به جشن سال نو یعنی عید نوروز نیز سرشان بسیار شلوغ هست.

آدرس تاناکورا فروشی های میدان رسالت: تهران - میدان رسالت - حدفاصل متروی گلبرگ تا میدان رسالت

تاناکورای تهران: خیابان آذربایجان

نمی شود از تاناکوراهای تهران یا به عبارتی دست دوم فروشی های تهران صحبت کنیم و هیچ اشاره ای به راسته تاناکوری فروشی های خیابان آذربایجان نکنیم که اتفاقا از معروف ترین مراکز دست دوم فروشی های تهران بوده و از هر تهران گردی و تهران شناسی که در خصوص خرید پوشاک دسته دوم سوال کنید، بی شک اغلب آنان نشانی تاناکورا فروشی های این خیابان را به شما خواهند داد. در این خیابان با همه نوع لباس مردانه، زنانه و همچنین بچگانه روبرو خواهید شد که در عین کهنه بودن خود از ظاهری کاملا تمیز برخوردارند و می توانند به درد کسانی بخورند که عاشق برندبازی و پوشیدن لباس های مارک دار با هزینه های مقرون به صرفه هستند.

آدرس تاناکوری فروشی های خیابان آذربایجان: تهران - نرسیده به خیابان آزادی - پشت دانشگاه سوره - خیابان آذربایجان

تاناکورای تهران: خیابان رودکی

علاقمندان به خرید و گشت و گذار میان لباس های اورجینال اما دسته دومی که از قیمت های مناسبی نیز برخوردار هستند، می توانند سری به تاناکورا فروشی خیابان رودکی بزنند که دارای انواع و اقسام لباس ها از برندهای مختلف جهانی در طرح و مدل های گوناگون بوده و رنگبندی لباس های این مورد از تاناکوراهای تهران نیز از طیف گسترده ای برخوردار است. ضروری است بدانید کهنه فروشی خیابان رودکی با توجه به موقعیت مکانی خود، درست در مرکز شهر تهران واقع شده و کمی از هیاهو و شلوغی بیشتری نسبت به دیگر تاناکوراهای تهران برخوردار هستند.

آدرس تاناکورا فروشی خیابان رودکی: تهران - خیابان رودکی (سلسبیل)

تاناکورای تهران: میدان گمرک

میدان رازی یا همان میدان گمرک نیز از دیگر مکان هایی بوده که تا بخواهید می توانید در حوالی آن با فروشندگان لباس های دسته دوم و حتی دیگر وسایل مورد نیاز زندگی روبرو شوید و در یک کلام دسته خالی به خانه و پیش عهد و عیالتان برنگردید! همچنین بد نیست بدانید که تاناکورا فروشی های میدان گمرک تنها مورد توجه ساکنین تهران نیست و بی اغراق از تمام نقاط دور و نزدیک ایران، مردم به این میدان و فروشگاه های تاناکورایی آن مراجعه می کنند و محصولات مورد نیاز خود را با قیمت های مناسب تری از یکی از بهترین تاناکوراهای تهران تهیه می کنند.

آدرس تاناکورا فروشی های میدان گمرک: تهران - میدان رازی (میدان گمرک) - ابتدای خیابان کارگر

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همگردی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20139

به "تاناکوراهای تهران ، مراکزی برای خریدی ارزان و راحت" امتیاز دهید

8 کاربر به "تاناکوراهای تهران ، مراکزی برای خریدی ارزان و راحت" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاناکوراهای تهران ، مراکزی برای خریدی ارزان و راحت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید