تاکید ایران و افغانستان بر راهسازی و نوسازی گذرگاه مرزی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - محسن بهاروند، معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه و میر ویس ناب، معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان در نقطه مرزی دوغارون- اسلام قلعه دیدار کردند.

تاکید ایران و افغانستان بر راهسازی و نوسازی گذرگاه مرزی

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش روابط عمومی وزارت امور خارجه، طرفین ضمن بازدید از عملیات نوسازی و بازسازی گذرگاه مرزی بین دو کشور مسائل مرزی و مسائل مرتبط با تردد و ترانزیت را مورد آنالیز قرار دادند.

معاونان وزرای امور خارجه دو کشور توافق کردند که عملیات راهسازی و نوسازی گذرگاه مرزی بدون تاثیر بر مسائل مرزی و حقوقی با سرعت ادامه یافته و اینگونه مسائل صرفا توسط کمیسیون مشترک مرزی دو کشور مورد آنالیز و حل و فصل قرار گیرد.

دو طرف در این ملاقات مسائل مربوط به لزوم توسعه و همچنین توازن تجارت بین دو کشور، کوشش برای ساماندهی تردد اتباع، لزوم تشدید مبارزه با قاچاق انسان و قاچاق مواد مخدر و تروریسم بین المللی، تسهیل یاری رسانی بین دو طرف در زمان بروز بلایای طبیعی و موارد اضطراری و سایر موضوعات فیمابین را مورد بحث قرار دادند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52846

به "تاکید ایران و افغانستان بر راهسازی و نوسازی گذرگاه مرزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید ایران و افغانستان بر راهسازی و نوسازی گذرگاه مرزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید