تاکید ژاپنی ها به ایران بر برگزاری به موقع بازیهای پارالمپیک 2020

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، برگزاری بازی های المپیک 2020 توکیو در بازه زمانی از پیش معین شده یعنی 3 تا 19 مردادماه سال آینده چالشی است که به خاطر شیوع ویروس کرونا برای برگزارکنندگان این دوره بازی ها در کمیته بین المللی المپیک (IOC) و کمیته ملی پارالمپیک ژاپن که میزبان بازی هاست، ایجاد شده است.

تاکید ژاپنی ها به ایران بر برگزاری به موقع بازیهای پارالمپیک 2020

در این زمینه گمانه های زیادی مبنی بر برگزاری به موقع بازی ها یا تأخیر در آن مطرح شده اگرچه قرار است تصمیم گیری نهایی در ماه مِی توسط IOC اتخاذ و اعلام شود.

به هر حال هر گونه تصمیم گیری در مورد بازی های المپیک می تواند بازی های پارالمپیک را هم تحت تأثیر قرار دهد به خصوص که این بازی ها دو هفته بعد از المپیک در همان توکیو برگزار می شود. اگرچه بر اساس ایمیلی که از سوی برگزارکنندگان بازی های پارالمپیک توکیو به کمیته ملی پارالمپیک ایران ارسال شده، قرار نیست هیچ تغییری در زمان برگزاری این بازی ها ایجاد شود.

به گفته هادی رضایی دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک، در ایمیل دریافتی از سوی ژاپنی ها اینگونه تاکید شده که تا به امروز هیچ احتمالی مبنی بر تغییر در زمان برگزاری بازی های پارالمپیک مطرح نشده و تصمیمی هم گرفته نشده است.

این در حالی است که تا به امروز برگزاری برخی رویدادهای گزینشی پارالمپیک در رشته های مختلف مانند دوومیدانی، تیراندازی و وزنه برداری به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شده است. موضوعی که مورد مشابه آن در مورد رقابت های گزینشی المپیک باعث ایجاد ابهاماتی در مورد برگزاری به موقع بازی های المپیک شده است.

گروه ساختمانی ابان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25462

به "تاکید ژاپنی ها به ایران بر برگزاری به موقع بازیهای پارالمپیک 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید ژاپنی ها به ایران بر برگزاری به موقع بازیهای پارالمپیک 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید