ترافیک روان و سبک در تمامی محورهای مواصلاتی کشور

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت که در حال حاضر در تمامی محورهای اصلی و مواصلاتی کشور ترافیک روان و سبکی در حال حرکت است.

ترافیک روان و سبک در تمامی محورهای مواصلاتی کشور

به گزارش پلیس راهور، احمد شیرانی درباره آخرین شرایط جاده های کشور اظهار کرد: از روز گذشته سفرهای نیمه دوم نوروز سال جاری شروع و تلاقی برگشت سفرهای نیمه اول و دوم باعث شد در بعضی محورهای اصلی و مواصلاتی کشور طی روز گذشته ترافیک های نیمه سنگینی را ببینیم.

وی ادامه داد: طی روز گذشته به ویژه در جاده های شمالی کشور شاهد ترافیک های نیمه سنگین و سنگین را شاهد بودیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه در حال حاضر در تمامی محور های اصلی و مواصلاتی کشور ترافیک روان و سبکی در حال حرکت است، درباره شرایط جوی توضیح داد: ناپایداری های جوی تا چند روز آینده در سراسر استانها ادامه دارد و در بعضی استانها به شکل وزش باد شدید باعث بروز پدیده گرد وخاک و کاهش میدان دید رانندگان خواهد شد.

وی اضافه کرد: در بعضی استان ها به ویژه استان های شمالی و شمال غرب کشور بارش های پراکنده باران و برف در جاده های کوهستانی پیش بینی شده و ضروری است هموطنانی که در این مسیرها قصد سفر دارند تمهیدات لازم را به عمل آورده و با رعایت احتیاط کامل و فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی و سرعت مطمئنه حرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 77150

به "ترافیک روان و سبک در تمامی محورهای مواصلاتی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک روان و سبک در تمامی محورهای مواصلاتی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید