ترامپ: آمریکا برای کاهش تنش میان هند و پاکستان کوشش می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس جمهور آمریکا که بی توجهی کشورش به تنش میان هند و پاکستان باعث خشم اسلام آباد شده بود پایان نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.

ترامپ: آمریکا برای کاهش تنش میان هند و پاکستان کوشش می نماید

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران در حالی که دولت اسلام آباد به بی توجهی آمریکا نسبت به تنش میان هند و پاکستان گله داشته و اظهار نظر مقامات کاخ سفید را کافی نمی دانست خاتمه رئیس جمهور آمریکا در این خصوص واکنش نشان داد.

سما تی وی نوشت؛ ترامپ ضمن ابراز نگرانی از بحرانی شدن اوضاع در منطقه جنوب آسیا اعلام نموده است: کوشش هایی را برای حل این مشکل شروع نموده ایم.

وی توضیح داد: امیدواریم تنش میان هند و پاکستان به سرعت سرانجام یافته و روابط دو کشور بهتر گردد چیزی که منطقه به آن احتیاج دارد.

ترامپ اضافه نمود: اخبار موثقی داریم که تنش های طولانی مدت میان هند و پاکستان به زودی سرانجام خواهد پذیرفت.

لازم به ذکر است روز گذشته اسد مجیدخان سفیر پاکستان در آمریکا ضمن انتقاد از بی توجهی دولتمردان این کشور به مسئله میان هند و پاکستان گفت: واکنش نشان ندادن به نقض حریم هوایی پاکستان توسط هند نوعی تائید این کار است که توسط دولتمردان آمریکایی در حال اجرا است.

این در حالی است که بعضی کشورهای دنیا از جمله ایران در تماس با مسئولین دولت اسلام آباد آمادگی خود را برای میانجگری و سرانجام دادن به بحران موجود در شبه قاره اعلام کردند.

.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4907

به "ترامپ: آمریکا برای کاهش تنش میان هند و پاکستان کوشش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: آمریکا برای کاهش تنش میان هند و پاکستان کوشش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید