ترکیه، بهمن ماه میزبان یک هیات تجاری و فناوری ایرانی خواهد بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در راس یک هیات تجاری- فناوری ایرانی متشکل از مدیران شرکت های دانش بنیان ایرانی بهمن ماه جاری به ترکیه می فرایند.

ترکیه، بهمن ماه میزبان یک هیات تجاری و فناوری ایرانی خواهد بود

برای دیدن سواحل زیبای مدیترانه با تور آنتالیا عید همراه باشید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اول تا سوم بهمن ماه سال جاری، کشور ترکیه میزبان 100 نماینده از شرکت های دانش بنیان ایرانی می گردد. در این هیات تجاری نمایندگانی از شرکت های خلاق، فناور و دانش بنیانی حضور دارند که با هدف ایجاد و توسعه روابط بین المللی و توسعه صادرات محصولات دانش بنیان ایرانی به کشور ترکیه سفر می نمایند. برگزاری نشست مشترک میان شرکت های دانش بنیان ایرانی و شرکت های ترکی متناظر و بازدید از مراکز فناوری و صنعتی این کشور از اهداف اصلی سفر به کشور ترکیه است.

در این هیأت که با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به ترکیه می فرایند، نمایندگانی از شرکت های فعال حوزه های فناوری به بویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات، سلامت، تجهیزات و ماشین آلات و مواد پیشرفته حضور دارند.

این سفر در ادامه سفر های معاون علمی و فناوری رییس جمهور به کشور های دارای تعامل سازنده با ایران صورت می گیرد. سفری که رهاورد آن توسعه ارتباطات علمی و فناورانه با دیگر کشور ها و رونق دادن به بازار فروش شرکت های دانش بنیان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19514

به "ترکیه، بهمن ماه میزبان یک هیات تجاری و فناوری ایرانی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه، بهمن ماه میزبان یک هیات تجاری و فناوری ایرانی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید