تشکیل گروه کاری و برنامه ریزی سال جهش تولید در بهزیستی آذربایجان شرقی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/آذربایجان شرقی سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی از شکل گیری دبیرخانه گروه کاری و برنامه ریزی در بهزیستی استان در راستای هماهنگی، راهبری و تحقق اهداف پیام سال جهش تولید خبر داد.

تشکیل گروه کاری و برنامه ریزی سال جهش تولید در بهزیستی آذربایجان شرقی

فرگل صحاف در این خصوص اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال 99 به سال جهش تولید، تمامی سازمان ها، نهادها و افراد در راستای تحقق این شعار وظایفی برعهده دارند و باید گام های موثر و مستمری بردارند؛ در اداره کل بهزیستی استان نیز ضروری است تمامی معاونت ها و بخش ها با تشکیل گروه کاری کارشناسی، نسبت به ارائه ایده ها و تطبیق وظایف و ماموریت ها، همگام با پیشبرد مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، برنامه ریزی کنند.

وی بیان نمود: امیدواریم برنامه ریزی های علمی و عملی با استفاده از ظرفیت های مراکز، مؤسسات، تشکل های غیر دولتی و اتخاذ رویکردهای فرهنگی و اجتماع محور و با اصلاح نگرش های سطحی در این خصوص انجام شود.

وی با اشاره به این که دبیرخانه جهش تولید با مسئولیت حوزه فرهنگی بهزیستی استان فعالیت خواهد کرد، اضافه کرد: لازم است رؤسای شهرستان ها و معاونت های تخصصی، به صورت تفکیکی و در قالب برنامه ریزی خلاقانه و جریان سازی مستمر، نسبت به احصای وظایف و به کارگیری استعدادها و ایده های جامعه هدف، الگوهای مناسب و قابل پذیرش تدوین و ارائه کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، صحاف همچنین ظرفیت حوزه معاونت مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسات خیریه بهزیستی را در راستای مدیریت جهادی به سمت جهش تولید مهم خواند و خواستار همکاری و مشارکت حداکثری و موثر مراکز غیردولتی در پیشبرد اهداف خیرخواستاره و پیشگیرانه شد.

وی از بررسی و معرفی طرح ها و پیشنهادهای برگزیده استانی و شهرستانی خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از روش های مشارکت آمیز، نسبت به آسیب شناسی وضع موجود، تقویت برنامه های فرهنگی، توانمندسازی جامعه هدف، ترتیب آموزش های حرفه ای و کاربردی، ارتقای سطح مداخلات پیشگیری، سلامت اجتماعی و توانبخشی و همچنین بازطراحی مولفه های اثرگذار و امید بخش اقدام شده و کارکردهای مثبت به منصه ظهور برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 خرداد 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27631

به "تشکیل گروه کاری و برنامه ریزی سال جهش تولید در بهزیستی آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل گروه کاری و برنامه ریزی سال جهش تولید در بهزیستی آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید