تعبیر خواب کرکس، دیدن کرکس در خواب چه تعبیری دارد؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کرکس یا لاشخور یک پرنده مرده خوار است که سری تاس و گردنی کشیده دارد. درباره تعبیر خواب کرکس باید گفت که دیدن کرکس در خواب می تواند تعابیر مختلف مثبت و منفی داشته باشد.

تعبیر خواب کرکس، دیدن کرکس در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب کرکس چیست؟ کرکس یا لاشخور از سری حیوانات مرده خوار است؛ یعنی خودش حیوانی شکارچی نیست و از لاشه موجودات دیگر تغذیه می نماید. دیدن کرکس در خواب می تواند در حالات گوناگون، دارای تعابیر گوناگون باشد. در این متن قصد داریم شما را با تعبیر خواب کرکس آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید!

تعبیر خواب کرکس از دیدگاه مفسرین مختلف

محمد بن سیرین

ابن سیرین از معروف ترین خواب گزاران (تعبیرنمایندگان خواب) مسلمان است. وی درباره تعبیر خواب کرکس می گوید: اگر کسی در خواب ببیند که صاحب پرنده کرکس یا حتی گوشت و استخوان کرکس است، به این معنی است که از پادشاه به وی نیکی می رسد. البته توجه داشته باشید که پادشاه می تواند نماد رئیس، فرد بالادستی و… نیز باشد و لزوماً به معنی کسی که بر سرزمینی حکم می راند نیست.

منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی یکی از معبران خواب معاصر است که با سال ها تحقیق و مطالعه بر آثار خواب گزاران گذشته کتاب فرهنگ جامع تعبیر خواب را نوشته است. وی درباره تعبیر خواب کرکس می گوید: کرکس پرنده شومی است و دیدن آن در خواب اصلاً خوب نیست. کرکس پرنده ای است که زمان های طولانی منتظر مرگ و نابودی موجودات می ماند تا خود از نابودی آن ها تغذیه کند. معروف است که کرکس برای فرشته مرگ (ملک الموت) کار می نماید به این صورت که هرجا ملک الموت می رود کرکس نیز به دنبال او می رود و اثرات مرگ را پاک می نماید (یعنی لاشه های بی جان را می خورد).

اگر در خواب دیدید که کرکس در بالای منزل شما نشسته است یا بر فراز خانه شما پرواز می نماید، باید حواستان را جمع کنید؛ چون این رویا به معنی این است که خطر جانی شما یا اهل منزل را تهدید می نماید. به همین صورت، اگر در خواب دیدید که تعداد زیادی کرکس در هوا پرواز می نمایند به این معنی است که شخص مهمی در آن منطقه در خواهد گذشت. اگر در خواب کرکسی را با سنگ زدید (یا به هر صورت آسیبی به کرکس رساندید) به این معنی است که دشمنی را از خود خواهید راند و اگر در خواب جان کرکسی را بگیرید، یعنی دشمنی را از میان برخواهید داشت.

ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی نیز یکی از محققان در زمینه تعبیر خواب است و با تحقیقات خود کتاب تعبیر خواب کامل و جامع را تألیف نموده است. وی درباره تعبیر خواب کرکس گفته است: اگر در خواب ببینی که کرکسی داد و فریاد می نماید به این معنی است که شخصی عظیم،یا معروف، خواهد مرد و تو از شنیدن این خبر ناراحت خواهی شد.

حضرت یوسف (ع)

حضرت یوسف (ع) پیامبری است که به علم تعبیر خواب اشراف داشته است. آمده است که این پیامبر درباره تعبیر خواب کرکس فرموده است: کرکس در خواب می تواند نماد مردی کم آزار باشد. تعبیر دیگری که خواب کرکس ممکن است داشته باشد این است که پس از دیدن این خواب قرار است ارثی به شما برسد.

آنلی بیتون

آنلی بیتون یک روانشناس اروپایی است که درباره تعبیر خواب نیز تحقیقاتی انجام داده است. او درباره تعبیر دیدن خواب کرکس چنین می گوید: اگر در خواب ببینید که کرکسی روی ریل آهنی راه آهن نشسته است به این معنی است که خطر تصادف یا ضرری اقتصادی را در پیش دارید و بنابراین باید بسیار احتیاط کنید. همچنین اگر در خواب ببینید که به یک کرکس یا گروهی ازکرکس ها نزدیک می شوید و آن ها با نزدیک شدن شما پرواز می نمایند و دور می شوند به این معنی است که رسوایی یا اتفاق ناگواری میان شما و دوستانتان رخ می دهد، اما شما از آن به سلامت عبور خواهید کرد.

سخن پایانی

کرکس یا لاشخور پرنده ای است که از بدن مرده موجودات تغذیه می نماید. دیدن این خواب می تواند تعبیرات مختلفی (هم خوب و هم بد) داشته باشد و ابن تعبیر بستگی به این دارد که شما کرکس را در چه حالتی در خواب ببینید. در این متن با تعابیر مختلف خواب کرکس آشنا شدید.

شما تا به حال خواب کرکس دیده اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر همراهان خبرنگاران به اشتراک بگذارید. همچنین از قلم نیاندازید که کارشناسان ما در اسرع وقت تعبیر خواب شما را خواهند گفت، پس در پایین همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

منبع: setare.com
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 58864

به "تعبیر خواب کرکس، دیدن کرکس در خواب چه تعبیری دارد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "تعبیر خواب کرکس، دیدن کرکس در خواب چه تعبیری دارد؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب کرکس، دیدن کرکس در خواب چه تعبیری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید