تقاضای والورده از باشگاه بارسلونا برای خرید دو بازیکن دیگر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از مسئولان باشگاه خواسته پیش از بسته شدن پنجره جابجایی دو بازیکن دیگر برای او بخرند.

تقاضای والورده از باشگاه بارسلونا برای خرید دو بازیکن دیگر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، در حالی که تنها سه هفته دیگر به شروع فصل جدید لالیگا باقی مانده است، بارسلونا هفته مهمی را در بازار جابجایی تابستانی شروع نموده و سرمربی اش امیدوار است که در این هفت روز هر آنچه خواسته فراهم گردد. او از باشگاه خواسته ترکیب تیم را با خرید دو بازیکن جدید تقویت کند و اولین تقاضای او خرید یک دفاع چپ جدید بوده است.

همچنین او به مسئولان باشگاه گفته است که اگر مهاجم فرانسوی اش مالکوم را بفروشند باید یک مهاجم جدید به جای او جذب نمایند. علاوه بر درخواست این دو بازیکن، والورده به باشگاه گفته که چهار بازیکن هم در لیست مازاد او قرار دارند و با فروش آنها مسئله ای ندارد.

گزینه ارجح بارسلونا برای خرید دفاع چپی که نقش ذخیره جوردی آلبا را ایفا نماید، جونیور فیرپو بازیکن 22 ساله اهل دومنیکن رئال بتیس است. میان باشگاه های بتیس و بارسلونا رابطه خوبی وجود دارد اما بارسلونا نمی خواهد بابت فیرپو بیش از 25 میلیون یورو بپردازد و به همین دلیل طرفین هنوز به توافق نرسیده اند. از این رو بارسلونا به گزینه بعدی که فیلیپ مکس از آگزبورگ است فکر می نماید. گزینه دیگری که در صورت ناکامی بارسلونا برای خرید فیرپو در لیست این تیم قرار خواهد گرفت، الکس مورنو از تیم رایو وایکانو است. او قرار است به بتیس برود اما عدم انتقال جونیرو فیرپو باعث توقف این جابجایی شده است.

خرید مهاجم جدید برای والورده کمی پیچیده تر خواهد بود. مالکوم در آستانه ترک بارسلونا واقع شده است و این باشگاه امیدوار است که فیلیپه کوتینیو را هم بفروشد. اگر هردوی آنها بروند، والورده یک مهاجم دیگر می خواهد و نیمار یکی از آنها است. PSG خاطرنشان کرد که نیمار را نمی فرشد و به این ترتیب این جابجایی منتفی است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10593

به "تقاضای والورده از باشگاه بارسلونا برای خرید دو بازیکن دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاضای والورده از باشگاه بارسلونا برای خرید دو بازیکن دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید