کوشش هند برای کاهش گازهای گلخانه ای

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هند، سومین کشور انتشاردهنده بزرگ گازهای گلخانه ای در دنیا متعهد شده تا انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش داده و میخواهد تا سال 2030 حدود 40 درصد انرژی پاک از منابع انرژی تجدیدپذیر فراوری کند.

کوشش هند برای کاهش گازهای گلخانه ای

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر حدود 21.4 درصد انرژی هند از منابع تجدیدپذیر تامین می گردد.

دولت هند 12 سال پیش قوانینی برای اعطای پروژه های انرژی تجدیدپذیر وضع کرد و همین امر باعث کاهش قیمت ها شد. در اوایل امسال، گزارشی از سوی آژانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر منتشر شد که بیانگر افزایش استفاده از نیروی خورشیدی در هند، چین، ژاپن و کره جنوبی بود.

دولت هند اعلام نموده تا سال 2030 حدود 500 گیگاوات ظرفیت انرژی تجدیدپذیر خود را افزایش خواهد داد.

مسئولان این کشور پیش بینی می نمایند تا سال 2022 میلادی 175 گیگاوات ظرفیت انرژی تجدیدپذیر را افزایش خواهند داد، با این حال دستیابی به این هدف جدید آسان نخواهد بود.

موسسه اقتصاد و تحلیل مالی مستقر در ایالات متحده (IEEFA) تخمین می زند که هند برای رسیدن به هدف 2030 خود طی یک دهه آینده به 500 تا 700 میلیون دلار سرمایه گذاری در انرژی تجدیدپذیر و شبکه در این کشور احتیاج دارد.

مدیر این موسسه گفت: دولت هند باید برای رسیدن به این هدف، چارچوب سیاستی روشن ارائه دهد و تدابیری برای کاهش خطرات معین کند تا سرمایه گذاری در این زمینه در کشور ایجاد گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11824

به "کوشش هند برای کاهش گازهای گلخانه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش هند برای کاهش گازهای گلخانه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید