تماس تصویری به تلگرام می آید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به نظر می رسد که قابلیت تماس تصویری در آینده ای نزدیک به تلگرام اضافه خواهد شد.

تماس تصویری به تلگرام می آید

تلگرام که بدون شک یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیغام رسان در دنیا به شمار می رود، قابلیت و امکانات منحصر به فردی دارد که آن را از بسیاری دیگر از رقبای قدرتمند خود همچون واتس اپ و فیس بوک مسنجر متمایز می نماید. تنها نقطه ضعفی که این اپلیکیشن نسبت به رقبای خود دارد، عدم امکان برقراری تماس تصویری است که حالا بر اساس تازه ترین گزارش های منتشر شده در وب سایت Gizchina به نظر می رسد که تلگرام میخواهد در نسخه آزمایشی خود در سیستم عامل آی او اس تماس تصویری را نیز اضافه کند.

این بدان معناست که احتمالاً در آینده ای نزدیک تلگرام میخواهد این قابلیت رو به نسخه رسمی و نهایی این اپلیکیشن نیز اضافه کند تا کاربران بتوانند با استفاده از آن به برقراری ارتباط با اعضای خانواده، دوستان و همکاران خود بپردازند.

همچنین تعدادی از کاربران آیفون در توییتر نیز مدعی شدند که تماس تصویری به صورت آزمایشی در نسخه بتا تلگرام فعال سازی شده و با تغییر چند گزینه می توانند به آن دسترسی پیدا نمایند. در واقع کاربران آیفون برای دسترسی به این قابلیت باید نسخه تلگرام بتا 6.3 را به وسیله TestFlight فروشگاه آنلاین اپ استور اپل دریافت نمایند.

گفته می گردد در حال حاضر تنها امکان تماس بین دو کاربر وجود دارد که هر دو نفر آنها باید این قابلیت را فعال نموده باشند.

از زمان شیوع گسترده و پاندمی ویروس خطرناک و مرگبار کرونا که منجر به اعلام شرایط اضطراری و قرنطینه از سوی دولت کشورهای مختلف شد استقبال کاربران در سراسر دنیا از اپلیکیشن های پیغام رسان که میزبان قابلیت های متعددی همچون برقراری تماس تصویری و صوتی بودن چند برابر شد.،ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 35198

به "تماس تصویری به تلگرام می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس تصویری به تلگرام می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید