تورنتو برترین شهر دنیا برای زنان شاغل شناخته شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی آی سی نیوز، انتشار تازه Bloomberg نشان می دهد تورنتو شهر پیشرو در دنیا برای زنان شاغل است. این مطالعه درباره عملکرد 15 شهر برتر دنیا طبق استانداردهای زندگی ایده آل برای زنانی است که در پی اهداف شغلی هستند.

تورنتو برترین شهر دنیا برای زنان شاغل شناخته شد
  • امنیت
  • اجتماع
  • زایمان
  • برابری
  • دارایی

جدیدترین مطالب

جزییاتی از برگزاری جام دنیای 2026 در 2 شهر کانادا

ونکوور و تورنتو میزبان جام دنیای 2026

فستیوال های آخر هفته 2 بزرگراه تورنتو را مسدود می نماید

موارد مشکوک به آبله میمون در تورنتو به 4 رسید

شهرها بر اساس نقش آنها در بیزینس دنیای و جذابیت برای استعدادهای دنیای انتخاب شدند. بیش از 3.000 زن 18 تا 60 سال در 15 شهر، مورد آنالیز قرار گرفتند. سوالاتی که در این مطالعه از آنها پرسیده شد، در راستای رتبه بندی یکی از 5 معیار مذکور بود.

نتیجه این مطالعه نشان داد تورنتو به عنوان برترین شهر دنیا برای زنان شاغل شناخته شد. پس از آن سیدنی، سنگاپور، پاریس و لندن قرار گرفتند.

موضوع آینده شغلی برای زنان تازه وارد در کانادا از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. اگرچه مردان همچنان اکثریت سهم مهاجران را تشکیل می دهند، تعداد زنان رو به افزایش است. این توسعه هم برای زنان و هم برای سیاستگذاران کانادایی اهمیت دارد. زیرا این گروه از مهاجران دارای امتیاز سرمایه انسانی بالایی بوده و علاوه بر یاری به اقتصاد کانادا، قادرند موقعیت مناسبی در این کشور داشته باشند.

این مطالعه در خاتمه به برطرف کمبود نیروی کار در کانادا اشاره نمود. 9 میلیون نفر از جمعیت کانادا طی دهه آینده بازنشسته خواهند شد، و کمبود نیروی کار افزایش خواهد یافت. این بدان معناست که سیاستگذاران و کارفرمایان کانادایی باید شرایط شغلی بهتری را برای زنان (و بعلاوه تازه واردان، بومیان، افراد دارای معلولیت و …) فراهم نمایند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 78434

به "تورنتو برترین شهر دنیا برای زنان شاغل شناخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورنتو برترین شهر دنیا برای زنان شاغل شناخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید