توزیع کمک های مردمی در 3 روستای مرزی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تعدادی از ورزشکاران با حضور در سه روستای مرزی کمک های مردمی را در میان محرومان این روستا توزیع کردند.

توزیع کمک های مردمی در 3 روستای مرزی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، ابراهیم بای و سیاهخوله، روستا هایی از توابع بخش صالح آباد شهرستان تربت جام در استان خراسان رضوی ایران است. این روستا ها که هم مرز با کشور های افغانستان و ترکمنستان هستند به دلیل خشکسالی در چند سال گذشته با مشکل شدید کم آبی روبه رو بوده و به همین دلیل ساکنان آن از نظر مالی در شرایط نامناسبی قرار دارند.

مؤسسه خادمین امام علی (ع) با توجه به شرایط این روستا ها در چندین مرحله کمک های مردمی را توسط ورزشکاران در این روستا ها توزیع کرده است. به تازگی باحضور تعداد دیگری از ورزشکاران کمک های جمع آوری شده توسط این مؤسسه در این روستا ها توزیع شد.

امیر توکلیان نایب قهرمان کشتی آزاد جهان، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در رقابت های جهانی 2019 و مدیر و مربی سابق تیم ملی به همراه عباس طحان ملی پوش سابق ایران و مرتضی علیزاده برخی اقلام از جمله؛ مواد غذایی و شیرخشک را میان مردم محروم روستا های مرزی ابراهیم بای و سیاه خوله استان خراسان رضوی توزیع کردند.

توکلیان در دیدار با روستاییان این منطقه قول داد در راستای فعالیت مؤسسه خیریه و مسئولیت های اجتماعی خود ضمن ادامه حمایت ها، حتماً پیگیر ساخت یک مدرسه برای مردم این روستا ها خواهند شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21908

به "توزیع کمک های مردمی در 3 روستای مرزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع کمک های مردمی در 3 روستای مرزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید