توضیحات سازمان تعزیرات در مورد قیمت خودرو و مسکن

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رایگانی درباره آخرین شرایط قیمت گذاری در حوزه خودرو و مسکن توضیحاتی داد.

توضیحات سازمان تعزیرات در مورد قیمت خودرو و مسکن

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگار ،یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد احتکار بیش از 4 میلیون دستکش در شورآباد جنوب تهران و چگونگی عرضه آن در بازار اظهار کرد:این انبار یکی از چندین انباری بود که در چند ماه گذشته بدون توجه به شرایط جامعه اقدام به احتکار دستکش و یا ماسک نموده بود.

وی با بیان اینکه در روز های ابتدایی شیوع ویروس کرونا به دلیل احتکار کالا ها حتی در مراکز درمانی و بیمارستان ها نیز با کمبود اقلام روبرو بودیم، اضافه کرد:هم اکنون به دلیل هماهنگی ها و بازرسی ها کمبودی در مورد اقلام نداریم و در شرایط مطلوبی هستیم.

رایگانی با اشاره به این که هم اکنون راستا توزیع اقلام راستا شفاف است، گفت: با هماهنگی که سازمان های تعزیرات حکومتی، حمایت از مصرف کنندگان و فراوری کنندگان، وزارت بهداشت و درمان، علوم پزشکی سراسر کشور داشتند امکانات و اقلام بهداشتی در حوزه بهداشتی کامل شده است.

وی با تاکید بر این که سازمان تعزیرات در قیمت گذاری کالا ورود نمی نماید، اضافه کرد:مرجع قیمت گذاری برای تمام واحد های فراوریی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و فراوری کنندگان است و اگر کسی بیش از نرخ مصوبه کالایی را خریداری کرد می تواند با شماره تلفن های 124 سازمان صمت، سامانه 135 سازمان تعزیرات، 110 پلیس و 114 سازمان اطلاعات تماس گرفته و شکایات خود را اعلام کند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از مردم در خواست می کنیم که از کوچکترین تخلفات نیز گذر نکنند چرا که منجر به فراوانی تخلف می گردد.

وی در مورد احتکار خودرو نیز اظهار کرد: سازمان تعزیرات مرجع رسیدگی و یا حق ورود به مساله خودرو را ندارد مگر این که سازمان حمایت از مصرف کننده و فراوری کننده که ناظر براین موضوع است از ما در خواست کند.

رایگانی گفت: به عنوان مثال اعلام کند که فلان شرکت خودرو ساز خودرو را با قیمت مصوب 53 میلیون تومان به خریدار 53 و میلیون و 700 هزار تومان به فروش می رساند که این 700 هزار تومان تخلف را آنالیز کنید که سازمان تعزیرات در این صورت ورود می نماید.

وی با اشاره به این مسائل خودرو های سنگین نیز مانند خودرو های سبک است، اضافه کرد: به مسائل این قشر کمتر توجه شده است، اما باز هم می گوییم سازمان تعزیرات هیچگونه نقشی در قیمت گذاری محصولی ندارد.

سخنگوی تعزیرات اظهار کرد:تا زمانی که بحث قیمت مسکن به صورت قانونی آنالیز نگردد نمی توانیم به آن ورود کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 5 تیر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 30344

به "توضیحات سازمان تعزیرات در مورد قیمت خودرو و مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات سازمان تعزیرات در مورد قیمت خودرو و مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید