توقیف 14 تن ژل بهداشتی در کرج

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/البرز رئیس پلیس آگاهی البرز از توقیف 14 تن ژل بهداشتی که برای عرضه خارج از شبکه در بیرون استان بارگیری شده بود اطلاع داد.

توقیف 14 تن ژل بهداشتی در کرج

سرهنگ محمد نادر بیگی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با فروش و عرضه خارج از شبکه کالا و مواد بهداشتی و پزشکی با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا تیم های اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی طی گشت زنی و کنترل های نامحسوس از توزیع خارج از شبکه مقادیر زیادی محصولات بهداشتی آگاه شدند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پلیس البرز، وی اضافه نمود: در این رابطه به 5 دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو کامیون که حامل ژل ضد عفونی کننده بوده و در محدوده کمالشهر کرج در حال تردد بودند مشکوک شده و خودروها را توقیف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در بازرسی از خودروها مقدار 14 تن ژل ضد عفونی کننده که از یک شرکت فراوری محصولات بهداشتی بارگیری شده و به خارج از استان در حال حمل بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: این ژل ها قرار بود به صورت خارج از شبکه توزیع به فروش برسد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با هماهنگی های انجام شده این مقدار محصولات بهداشتی به زودی در شبکه توزیع قرار گرفته و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی از هموطنان خواست: در صورت روبرو با این گونه موارد مشکوک همچون حمل و فروش محصولات بهداشتی و ضد عفونی به خصوص در شرایطی که مردم احتیاج به این کالاها دارند طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را اطلاع دهند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 23391

به "توقیف 14 تن ژل بهداشتی در کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف 14 تن ژل بهداشتی در کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید