تعطیلی برخی مکان های عمومی ابرکوه یزد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرماندار ابرکوه گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کووید - 19 برخی واحدهای صنفی و مکان های عمومی شهرستان از امروزیکشنبه 18 اسفند از جمله رستوران ها، سالن های ورزشی، استخر شنا، تالارهای عروسی و آرایشگاه های مردانه و زنانه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

تعطیلی برخی مکان های عمومی ابرکوه یزد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمد کاظمی نسب اضافه کرد: در صورت رعایت نکردن موارد اتخاذ شده از سوی متصدیان مکان های یادشده، به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پلمب می شود.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: اگرچه این بیماری خیلی خطرناک نیست، اما سرعت انتشار آن در جامعه بسیار بالاست، لذا مردم کمک کنند تا با رعایت توصیه های پزشکان و متخصصان بتوانیم به سلامت از این مرحله بحران عبور کنیم.

همچنین ماموران شهرداری های ابرکوه، مهردشت، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نیز ضدعفونی مکان های عمومی، بوستان ها، نانوایی ها، مبلمان شهری، وسایل بازی بچه ها، خودروهای حمل و نقل عمومی و در منازل را همچنان ادامه می دهند.

تا به امروز مورد مثبتی از کرونا در ابرکوه نیز گزارش نشده است.

رفت و آمد در 10 جاده فرعی به شهر مهریز هم بسته شد و مردم از ورودی اصلی به شهر تنها پس از تب سنجی می توانند وارد شوند.

مبتلایان به بیماری کووید -19 در استان یزد تا ظهر دیروز(شنبه) به 81 نفر خبر رسید که تا به امروز 13 نفر جان جان خود را از دست داده اند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 24587

به "تعطیلی برخی مکان های عمومی ابرکوه یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی برخی مکان های عمومی ابرکوه یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید