فراوری روزانه 11 هزار تن پسماند عادی در تهران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل محیط زیست استان تهران با اشاره به فراوری 11 هزار تن پسماند عادی به صورت روزانه در تهران گفت: باید پسماندهای شهر تهران به شکل نوین مدیریت شوند.

فراوری روزانه 11 هزار تن پسماند عادی در تهران

به گزارش ایسنا، کلانتری در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران گفت: من در شش استان دیگر خدمت کردم و واقعیت این است که تهران محروم ترین استان در مسائل محیط زیستی است. بزرگ ترین چالش تهران در حوزه مسائل محیط زیستی است که دو حوزه تمرکز جمعیت و مشکل آب، عمده مسائل محیط زیستی تهران است.

وی اضافه نمود: در تهران سالانه 220 هزار نفر جمعیت به استان اضافه می گردد و این افزایش جمعیت تنها در جغرافیای کم تر از یک درصد کشور در حال اجرا است. ظرفیت زیستی برای تهران در دهه 40، 4 میلیون نفر اعلام شد و امروز 17 میلیون نفر در تهران هستند.

وی با اشاره به حضور 25 درصدی خودرو و 33 درصدی موتورسیکلت های کشور در تهران، اضافه نمود: روند آلودگی هوا در استان تهران در سال گذشته مثبت و رو به بهبود بود، اما سال جاری اگر اقدامی جدی نگردد، ممکن است منفی گردد. روزانه 11 هزار تن پسماند عادی، 61 هزار تن پسماند و نخاله ساختمانی، 2400 تن پسماند صنعتی در تهران فراوری می گردد و متأسفانه همه اینها در اطراف تهران به شکل درست مدیریت نمی شوند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9734

به "فراوری روزانه 11 هزار تن پسماند عادی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری روزانه 11 هزار تن پسماند عادی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید