تیم های مالزی و ازبکستان مهمترین رقیبان هاکی ایران در مسابقات آسیایی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی هاکی سالنی ایران گفت: تیم های مالزی و ازبکستان از مهم ترین رقیبان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به شمار می روند که از انگیزه های زیادی برای پیروزی مقابل تیم کشورمان برخوردار هستند.

تیم های مالزی و ازبکستان مهمترین رقیبان هاکی ایران در مسابقات آسیایی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

رجب نورانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در همدان، با اشاره به برپایی سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی داخل سالن کشورمان که درهمدان در حال برگزاری است، اظهار کرد: تیم هاکی کشورمان آخرین اردوی آماده سازی خود را پیش از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در همدان برپا نموده است که در نهایت در این اردو هفت بازیکن از لیست خط می خورند و تیم کشورمان با 10 ورزشکار راهی این مسابقات می گردد.

وی اضافه نمود: تمرینات آماده سازی تیم ملی هاکی کشورمان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی سعیدیه و سالن این سینای همدان با نظم و هماهنگی خوبی در حال برگزاری است.

سرمربی تیم ملی هاکی سالنی ایران توضیح داد: خوشبختانه ملی پوشان هاکی از روحیه بالایی برخودار هستند و با شادی و نشاط خاصی تمرینات خود را پیگیری می نمایند.

وی با بیان اینکه تیم ملی ایران خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می نماید، مطرح کرد: اردوی آماده سازی خوبی برای ملی پوشان در نظر گرفته شده و شهر همدان از امکانات خوبی در این زمینه برخوردار است.

نورانی بیان نمود: تیم ملی در چهار دوره قبلی این رقابت ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده و بدون شک خیز خود را برای پنجمین عنوان قهرمانی در این مسابقات برداشته است.

سرمربی تیم ملی هاکی سالنی کشورمان توضیح داد: تیم های مالزی و ازبکستان از مهم ترین رقیبان ایران به شمار می روند که از انگیزه های زیادی برای پیروزی مقابل تیم کشورمان برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی فقط در اندیشه قهرمانی آسیا و صعود به مسابقات جهانی است، مطرح کرد: در دوره قبلی مسابقات قهرمانی جهان در کشور لهستان با بدشانسی توانستیم نهم جهان شویم اما به طور یقین سال جاری هدف ما این است که با ارائه بازی های تماشایی در جام جهانی در جمع چهار تیم برتر جهان قرار بگیریم.

نورانی گفت: تیم ملی هاکی داخل سالن کشورمان بیستم خرداد ماه تهران را به مقصد ازبکستان محل برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا ترک می نماید و مسابقات قهرمانی هاکی داخل سالن آسیا از 24 خرداد ماه به مدت پنج روز در چین تایپه برگزار می گردد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13892

به "تیم های مالزی و ازبکستان مهمترین رقیبان هاکی ایران در مسابقات آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های مالزی و ازبکستان مهمترین رقیبان هاکی ایران در مسابقات آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید